گروه شهری: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها خبر داد و گفت: این جشنواره تا اول دی‌ماه سال‌جاری در خانه هنرمندان برپاست.

نرگس معدنی پور پیرامون اقدامات اداره کل امور بانوان شهرداری تهران تا پایان سال‌جاری اظهار کرد: جشنواره عکس زنان و زندگی شهری نیز با پرداختن به موضوع زن و زندگی شهری با محوریت خانواده برگزار خواهد شد که هم‌اکنون فراخوان آن اعلام شده و در حوزه هنر عکاسی بانوان می‌توانند شرکت کنند.

وی ادامه داد: موضوع‌های مختلفی در جشنواره عکس زنان و زندگی شهری دنبال می‌شود که می‌توان از آن جمله به بخش‌های زن، خانواده و رشد اجتماعی، زن، عفاف و سلامت اجتماعی و بخش ویژه زن، کودک و زندگی شهری اشاره کرد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران همچنین از برگزاری سومین مرحله همایش احیاگران نور ویژه بانوان مبلغ شهر تهران در هفتم دی ماه سال‌جاری در ایوان شمس خبر داد و افزود: برنامه‌های متنوعی نیز در حوزه بانوان به مناسبت ایام دهه فجر پیش‌بینی شده که از آن جمله می‌توان به برنامه کانون زنان ایثارگر و برگزاری پنجمین مرحله جشنواره کوثر اشاره کرد.

معدنی‌پور در بخش دیگری از سخنانش پیرامون احداث پارک بانوان نیز با اشاره به تصویب شورای شهر مبنی بر احداث 5 بوستان بانوان در 5 پهنه شهر تهران اظهار کرد: با توجه به این مصوبه، تاکنون 3پارک بانوان در 3پهنه شهر تهران راه‌اندازی شده است. وی افزود: در پهنه شمال، احداث پارک بانوان در منطقه 3، در پهنه جنوب احداث این پارک در منطقه18 و در پهنه شرق احداث بوستان بانوان در منطقه 15 انجام شده و تا پایان سال 91 بوستان بانوان در پهنه غرب تهران نیز احداث می‌شود که در این مورد هم‌اکنون اقدامات لازم در دست بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 154111
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز