همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار درباره هرگونه توطئه علیه سلاح مقاومت تاکید کرد: کسانی که می‌گویند نیازی به مقاومت نیست اسرائیل را دشمن نمی‌دانند.

سید حسن نصرالله در شب عاشورای حسینی در جنوب بیروت در جمع عزاداران گفت: علیه سلاح مقاومت توطئه نکنید و از آن دست بردارید، زیرا ما با خون خود از آن حمایت می‌کنیم؛ در جنگ ژوئیه می‌گفتیم که به حمایت کسی نیازی نداریم بلکه می‌گفتیم بگذارید مقاومت از میهن و سرزمین لبنان حمایت کند.

سید حسن نصرالله افزود: برخی می‌گویند که نیازی به دفاع مقاومت از میهن ندارند زیرا آنها اسرائیل را دشمن و خطر نمی دانند اما کسانی که اسرائیل را خطر و دشمن می‌دانند باید از سلاح مقاومت حمایت کنند.

وی با اشاره به پاسداری مقاومت در طول 28 سال گذشته از لبنان تاکید کرد: به دلیل این که مقاومت از فرهنگ کربلا سرچشمه گرفته است هیچگونه توطئه و دشمنی نمی‌تواند از عزم مجاهدان آن بکاهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما منتظر ستایش کسی نیستیم. ما بدنبال قدرت هم نیستیم و پایبندی ما به سلاح و مقاومت انجام وظایفی است که خداوند ما را به آن امر کرده تا برای حفظ سرزمین و ناموسمان بجنگیم و نگذاریم مقدساتمان از سوی اشغالگران غارت و پایمال شود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: مرگ برای جوانان مقاومت مانند مرگ برای قاسم بن حسن (ع)، شیرین تر از عسل است،  آرزوی هر یک از ما در حزب الله این است که به شهیدان شیخ عباس، شیخ راغب و حاج عماد مغنیه محلق شویم و هیچ چشم‌داشتی به دنیای بی‌ارزش نداریم و اسرائیل را دشمن، تهدید و خطر می دانیم.

کد خبر 153062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز