سه‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه هنرهای تجسمی با توجه به اهمیت آثار سینمایی درباره هنرمندان و هنرهای تجسمی در سه بخش مسابقه، جنبی و میهمان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار 30 دی ماه اعلام شده است.

به گزارش هشمهری آنلاین، بخش مسابقه جشنواره فیلم های کوتاه هنرهای تجسمی با موضوع هنرهای تجسمی و پرده سینما برگزار می‌شود که فیلم‌های داستانی، مستند و کوتاه را که به هنرهای تجسمی و هنرمندان این حوزه پرداخته‌اند، شامل می‌شود.

در بخش جنبی فیلم‌های داستانی، مستند و کوتاه که با موضوع هنرهای تجسمی و انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، نمایش داده می‌شود و بخش میهمان به نمایش آثار فیلمسازان مطرح عرصه هنرهای تجسمی اختصاص دارد.

تهیه‌کنندگان و سازمان‌های دولتی و خصوصی و علاقمندان می‌توانند یک لوح فشرده DVD فیلم‌های خود را برای این جشنواره تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره، واقع در خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله، خیابان شهید صدوقی، شماره 17 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ivafestival.ir مراجعه کنند.

زمان فیلم‌های ارسالی به این جشنواره باید حداکثر 30 دقیقه باشد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، مجسمه‌سازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، تصویرگری و فیلم‌های هنرهای تجسمی 10 بهمن تا 14 اسفندماه در 32 استان کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 152558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز