دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: همشهری تندرستی شماره سی هشتم منتشر شد.

تندرستی

شماره سی و هشتمین شماره همشهری تندرستی با تشویق خوانندگان به پیشگیری از سرماخوردگی منتشر شد.تندرستی

همشهری تندرستی در شماره این هفته خود، ضمن انتشار گزارش کاملی از راه‌های پیشگیری از سرماخوردگی، به مقایسه هزینه‌های درمانی و هزینه‌های پیشگیری پرداخته است. این گزارش با معرفی جامع داروهای سرماخوردگی به پایان رسیده است.

در این شماره همچنین دکتر مجید حاجی‌فرجی، رئیس انجمن تغذیه ایران طی گفتگویی به ادعاهای دکتر کرمانی که خود را ابداع ‌کننده مشهورترین فرمول چاقی و لاغری ایران می‌داند واکنش نشان داده است.

در بخش خانواده این شماره، به قلم دو روان‌شناس در مورد چگونگی جدا کردن اتاق کودکان از والدین، توصیه‌های کاربردی به پدر و مادرها ارایه شده است.

در صفحه نوزادان نیز به علائم و دردسرهای دندان درآوردن نوزادان اشاره شده است.

گشتی در دنیای بیسکویت‌ها، اصلی‌ترین مطلب بخش تغذیه این شماره تندرستی است.

در این صفحه‌ها به نکته‌هایی در مورد نگهداری از بیسکویت‌ها، تاثیر کیک‌ها بر ریفلاکس معده و هشدار به خانم‌های باردار در مورد مصرف بیسکویت اشاره شده است. در صفحه بیماری و تغذیه نیز بیماری صرع و راه‌های کنترل علائم آن از طریق تغذیه معرفی شده است.

در بخش زیبایی و تناسب اندام، 20 باور رایج درباره مو مورد بررسی قرار گرفته است. تاثیر میوه‌های پاییزی بر زیبایی، عنوان مطلب دیگری است که متناسب با این روزها تهیه شده و به خوانندگان کمک می‌کند تا با مصرف صحیح میوه‌ها پوستی زیبا و سالم داشته باشند.

در این بخش همچنین راهنمایی کاملی برای انتخاب یک صابون مناسب منتشر شده است که دردسرهای خوانندگان برای خرید صابون سالم را کم می‌کند.

10 نکته که هنگام مراجعه به دندانپزشک باید رعایت کنید، ‌عنوان یکی از مطالب بخش کلینیک همشهری تندرستی است.

در این شماره همچنین به بررسی ریشه‌های اضطراب در زندگی، پیامدهای عمل جراحی سینه، ضرورت آندوسکوپی برای بیماران دچار زخم معدن و چرایی بروز درد در قفسه سینه پرداخته شده است.

در بخش سئوال و جواب سی و هشتمین شماره همشهری تندرستی نیز دکتر الهام هاشمیان نائمی، ‌متخصص زنان، دکتر داریوش دائر، متخصص پوست، مو و زیبایی، دکتر سیمین وحیدی، اورولو‍ژیست و دکتر داریوش دائر، ‌متخصص پوست، مو و زیبایی به سئوال‌های خوانندگان پاسخ داده‌اند.

کد خبر 152476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز