همشهری‌آنلاین: عقب ماندن از منشوری‌ها، اظهارنظر فلیکس ماگات درباره بابک رفعتی، مصدومیت دو استقلالی، نبود پزشک و مرگ فوتبالیست نوجوان ایرانی، افشاگری ترابیان درباره کی‌روش و اخراج مجیدی، نظر جدید استیلی درباره تماشاگران، خونریزی و خراش بر صورت داور مسابقه و ... از مهمترین اخبار دنیای فوتبال در 24 ساعت گذشته است.

football

همشهری‌آنلاین تلاش می‌کند در پایان هر روز مروری بر مهمترین اخبار دنیای فوتبال داشته باشد. مهمترین اخبار فوتبالی 30 آبان ماه به نقل از خبرگزاری مهر، فارس، ایسنا و سایت گل به شرح زیر است:

* کاهش سهمیه فوتبال ایران درلیگ قهرمانان آسیا
باشگاه‌های ایرانی در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه و نیم سهمیه خواهند داشت که براین اساس ذوب آهن به عنوان تیم سوم لیگ برتر در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در جمع تیم‌های برتر آسیا می‌آزماید.

* عقب ماندن از منشوری‌ها!
قاسمپور سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: متاسفانه اقداماتی که در خصوص مربیان منشوری انجام شده فرمالیته بوده و می‌بینیم مربیانی که منشوری شده بودند خیلی راحت در لیگ فعالیت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا مربیانی که مانند من سالم در فوتبال کار می‌کنند احساس کنند از غافله عقب مانده‌اند!

* اظهار نظر فلیکس ماگات درباره بابک رفعتی
بابک رفعتی داور 41 ساله بوندس‌لیگا که پیش از دیدار تیم‌های کلن و ماینتس اقدام به خودکشی کرده بود از بیمارستان مرخص شد. فلیکس ماگات آرزو کرد او را دوباره در بوندسلیگا ببیند.

* مصدومیت برهانی و جاسم کرار
آرش برهانی و جاسم کرار در تمرین دوشنبه تیم فوتبال استقلال مصدوم شدند و حضورشان در دیدار با شاهین بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

* کیانی و حضور در پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: استیلی با من تماس گرفته اما هنوز بر سر معاوضه‌ام با یک بازیکن پرسپولیس توافقی صورت نگرفته است.

* نبود پزشک و مرگ فوتبالیست یزدی
چندی پیش خبر درگذشت نوجوان 15 ساله یزدی در زمین فوتبال به دلیل برخورد توپ با سینه او منتشر شد اما مشخص شده است این حادثه در حالی اتفاق افتاده که تیم میزبان از امکانات پزشکی برخوردار نبوده است!

* افشاگری ترابیان؛ کی‌روش مجیدی را اخراج کرد!
ترابیان در یک افشاگری درباره تیم ملی و پایان همکاری فرهاد مجیدی با تیم ملی اظهاراتی داشته است. فرهاد مجیدی می‌خواست اردو را ترک کند. به او گفتم با کی‌روش هماهنگ کن ولی مجیدی گفت او را پیدا نکردم! برای همین با نظر خودم به فرهاد اجازه دادم برود ولی تاکید کردم شب حتما به اردو برگرد ولی آن شب مجیدی نیامد! این حرکت فرهاد برایش گران تمام شد و سرمربی تیم ملی حکم به اخراج داد.

* مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ام آر ای شد
هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل درد شدید از ناحیه مچ پا بعد از ظهر امروز ام آر ای شد.

* استیلی حرف خود را پس گرفت
سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که پس از دیدار با سپاهان همه تماشاگران را جمع نبسته است گفت: سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و می‌دانم این تیم بدون هوادار یعنی هیچ.

* استقلال پر‌تماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال استقلال پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 شد.

* دژاگه با وجود پاس گل نمره ۴ گرفت
بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ با وجود دادن یک پاس گل نمره بازی خوبی دریافت نکرد.

* انتقاد شدید مدافع سپاهان از عزیز محمدی
سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: عزیز محمدی فکر می‌کند کیست که برنامه دیدارهای لیگ برتر را تغییر نمی‌دهد؟

* اولین گزینه خرید بایرن در تابستان
یک روزنامه آلمانی نوشت ستاره جوان خط حمله بورسیامونشن‌گلادباخ گزینه اول بایرن برای انجام خرید تابستانی است.

* مسی در صدر
در جدول گلزنان لالیگا اسپانیا مرد محبوب آرژانتینی بارسلونا با 15 گل در صدر است و ستاره پرتغالی رئال مادرید با 14 گل در رتبه دوم ایستاده است.

* خونریزی و خراش بر صورت داور
جدال گرانادا و مایورکا با شیطنت یک نوجوان نیمه تمام ماند. پرتاب چتر توسط یکی از هواداران نوجوان تیم فوتبال گرانادا به سمت کمک داور مسابقه گرانادا و مایورکا باعث زخمی شدن و خونریزی صورت وی شد.

کد خبر 151823
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز