همشهری آنلاین: دلایل توقف راه‌آهن از نظر دایی، اظهارات نژادپرستانه و عذرخواهی بلاتر، ادعای جنجالی درباره کرانچار و اظهارنظر کی‌روش درباره رونالدو از مهمرین اخبار دنیای فوتبال در 24 ساعت گذشته بوده است.

دلایل توقف راه‌آهن از نظر دایی
سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان تیمش و همچنین اشتباهات داوری را از عوامل توقف زردپوشان در مصاف با سایپای البرز عنوان کرد.

پیراهن تیم مثل ناموس است
اصغر شرفی سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه با بیان اینکه پیراهن تیم مثل ناموس بازیکن است گفت: یک بازیکن ۲۰ کیلویی داماش ۵ بازیکن ما را دریبل زد و آنها فقط نگاه می‌کردند ضمن اینکه دروازه‌بان ما خواب بود.

بلاتر به خاطر نژاد‌پرستی استعفا کند
مقامات انگلیس خواهان کناره‌گیری سریع رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به دلیل بیان اظهارات نژادپرستانه شدند.

اظهارات نژادپرستانه و عذرخواهی بلاتر
سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از اظهارات اخیرش در مورد نژادپرستی که باعث تعجب و نگرانی بازیکنان، کارشناسان و حتی سیاستمداران شده بود عذرخواهی کرد.

ادعای جنجالی درباره کرانچار
گل نوشت: ساویسوویچ رئیس فدراسیون فوتبال مونته نگرو طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اسپانیا اعلام کرده زلاتکو کرانچار، مربی سابق تیم ملی فوتبال مونته نگرو الکلی است و به همین خاطر در سپتامبر گذشته از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور برکنار شده است.

کارلوس کی‌روش و اظهارنظر درباره رونالدو
سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌و‌گویی درباره رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو گفت: نه من به کریستیانو مدیونم و نه او به من. تنها نکته مهمی که وجود دارد این است که هم من و هم کریستیانو به خوبی می‌دانیم که او در زندگی حرفه‌ای و در زندگی شخصی‌اش چه کارهایی انجام داده است و این برای من کافی است.

کد خبر 151430
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز