همشهری آنلاین: روز بد برای تیموریان، بیانیه تند مدیرعامل پیشین ذوب آهن، تبریک ولیعهد اسپانیا به کاسیاس، ناراحتی دایی در کنسرت محسن یگانه، خانه‌نشینی وحید هاشمیان و ... از مهمرین اخبار دنیای فوتبال در 25 آبان ماه بود.

همشهری‌آنلاین تلاش می‌کند در ساعت 24 هر روز مروری بر مهمترین اخبار دنیای فوتبال داشته باشد. مهمترین اخبار فوتبالی 25 آبان ماه به نقل از خبرگزاری مهر، ایسنا، فارس، ایرنا و سایت گل به شرح زیر است:

* فیفا در نامه‌ ای به ایران اشتباه سایتش را اصلاح کرد
کمیته برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد حسین ماهینی یک اخطاره است تا اشتباه سایتش را اصلاح کند.

* کمیته انضباطی تیموریان را محروم کرد
کمیته انضباطی رای خود را درباره حرکت زشت آندرانیک تیموریان در دیدار تیم‌های استقلال و مس سرچشمه را اعلام کرد که بر اساس این رای آندو یک دیدار استقلال را از دست داد.

* ناراحتی علی دایی در کنسرت محسن یگانه
علی دایی که به اتفاق همسرش به کنسرت محسن یگانه رفته بود در زمان خوشامدگویی این خواننده پاپ کشور با برخورد نامناسب یکی از حضار سالن مواجه شد که همه فوتبالیست‌ها را مانند شیث رضایی و محمد نصرتی خواند که در این لحظه علی دایی به نشانه تاسف سرش را تکان داد.

* ذوب آهن از خاک بلندتان کرد اما در تنگنای مالی مانند گدایان می‌غرید!
مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب آهن در بیانیه‌ای خطاب به بازیکنان معترض این باشگاه گفت: هنگام توانمندی باشگاه در عرش هستید و دم بر نمی‌آورید که ذوب آهن از خاک بلندتان کرد اما در وقت تنگنای مالی، مانند گدایان می‌غرید که نان شب ندارید.

* "هیدینک" احتمال بازگشت خود به چلسی را رد نکرد
"گاس هیدینک" بعد از توافق با مسئولان فوتبال ترکیه و فسخ قراردادش با تیم ملی این کشور احتمال بازگشت خود به لیگ برتر انگلیس و تیم چلسی را رد نکرد

* علی انصاریان از شاهین اخراج شد
مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر از بازگشت بازیکنان معترض به تمرینات تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: تنها علی انصاریان با تصمیم کادر فنی اخراج شد.

* تیموریان خارج شد؛ عقیلی ماند
نام آندرانیک تیموریان از فهرست بهترین بازیکن سال 2011 آسیا خط خورد تا هادی عقیلی به همراه پنج بازیکن دیگر از ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان برای تصاحب این عنوان باهم رقابت کنند.

پژو پارس؛ جایزه استیلی و هاشمیان
* باشگاه پرسپولیس به مربی و بازیکن خود به دلیل انتخاب به عنوان مربی و بازیکن برتر اخلاق یک دستگاه خودروی پژو پارس اهدا می‌کند.

* وحید هاشمیان خانه نشین شد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید یک ماه خانه نشین شد.

* جانواریو و نویدکیا به بازی پرسپولیس می‌رسند
پزشک تیم فوتبال سپاهان از آمادگی جانواریو و نویدکیا برای بازی با پرسپولیس خبر داد.

*احتمال اخراج ریکارد از تیم ملی عربستان
یک منبع رسانه‌ای هلندی نوشت: احتمال برکناری سرمربی نامدار تیم ملی عربستان وجود دارد.

* تبریک ولیعهد اسپانیا به کاسیاس
ولیعهد اسپانیا رسیدن کاسیاس به رکورد 127 بازی ملی را به او تبریک گفت.

کد خبر 151341
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز