همشهری آنلاین: یک تماس تلفنی غیرحرفه‌ای، آشتی کنان در استقلال، نظر پروین درباره داور، نقص فنی پرواز سپاهانی‌ها، خالکوبی دژاگه، انتقادات شدید یک پرسپولیسی درباره استیلی، بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه و دیر رسیدن مارادونا به خانه از مهمترین اخبار دنیای فوتبال 29 آبان ماه است

football

همشهری‌آنلاین تلاش می‌کند در پایان هر روز مروری بر مهمترین اخبار دنیای فوتبال داشته باشد. مهمترین اخبار فوتبالی 29 آبان ماه به نقل از خبرگزاری مهر، فارس، ایسنا و سایت گل به شرح زیر است:

* قهرمانی و صالحی داور سرخابی‌ها
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که براین اساس دیدار سایپای البرز - پرسپولیس را محسن قهرمانی قضاوت خواهد کرد.

 * تماس تلفنی غیرحرفه‌ای
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید براینکه پزشک تیم ملی فقط می تواند در خصوص بازیکنان حاضر در اردوی این تیم اظهارنظر کند، گفت: تماس تلفنی دکتر خانلری با خسرو حیدری کاملا غیرحرفه‌ای بود.

* اشکان دژآگه و پاس گل
تیم فوتبال ولفسبورگ شنبه شب با برتری 4 بر یک از سد هانوفر گذشت. گل سوم این تیم با پاس اشکان دژآگه به ثمر رسید.

* آشتی کنان در استقلال
عمران‌زاده و تیموریان پیش از آغاز تمرین استقلال در رختکن با هم آشتی کردند.

* پروین هم داور را مقصر می‌داند
علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه فقط ۲۰ دقیقه پرسپولیس بودیم گفت: به گفته کارشناسان داوری اخراج هادی نوروزی اشتباه محض بود.

* نقص فنی پرواز سپاهانی‌ها
تیم فوتبال سپاهان به دلیل تاخیر در پرواز دو بامداد یکشنبه به اصفهان رسید.

* استیلی و بازیکنان حرف هم را نمی‌فهمند
نادر محمدخانی بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: استیلی و بازیکنان ضعیف نیستند اما آنها حرف همدیگر را نمی‌فهمند.

* اول تکلیف خالکوبی دژاگه مشخص شود
هادی عقیلی با تاکید بر اینکه برای خیلی ها مهم نیست که جزو بهترین‌های آسیا هستم درباره حضور دژآگه در تیم ملی ایران گفت: در فوتبال ایران چیزی به نام منشور اخلاقی وجود دارد و باید دید آیا دژاگه با این شرایطی که دارد می‌تواند به تیم ملی بیاید.

تمرین داد تا مصدوم بشوم!
میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس با انتقاد شدید از حمید استیلی و تاکید بر اینکه اسیلی او را به نوعی تمرین داده تا مصدوم شود گفت: اگر با مردم رو راست نیستیم با خودمان باشیم. پرسپولیس همین نتایج را هم به خاطر کریمی گرفته است.

* چه خبر از قطبی؟
هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) با شکست خانگی شاگردان قطبی مقابل صدرنشین مسابقات پیگیری شد. تیم قطبی در رده هفتم است.

* بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه
بر اساس اعلام نشریه‌های ترکیه نایب رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به دلیل دست داشتن در تبانی دستگیر شده است.

* خوشحالی عجیب آقای خاص
مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که در طول بازی تیمش با والنسیا بارها با جنگ لفظی خود حاشیه میدان را به هم ریخته بود پس از گل سوم تیمش با خوشحالی عجیب خود خشم بازیکنان حریف را برانگیخت.

* مارادونا دیر به خانه مادرش رسید
"دیه گو مارادونا"، سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات به دلیل وخیم شدن حال مادرش دبی را به مقصد بوینس آیرس ترک کرد اما برای ملاقات با وی کمی دیر به خانه‌اش رسید.

کد خبر 151690
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز