یک مقام وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تاخیر مجدد در بهره‌برداری از مسکن مهر استان تهران، بارندگی‌های اخیر را دلیل این تاخیر اعلام کرد.

مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به کمک مالی استانداری تهران برای تامین زیرساخت‌ها گفت: بخش زیادی از پروژه‌ها به‌دلیل بارش باران، با وقفه در محوطه‌سازی‌ مواجه شده است، بنابراین فعلا افتتاح رسمی نداریم.

تقی رضایی در گفت‌وگو با مهر درباره تامین زیرساخت‌های مسکن مهر در استان تهران، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با معاون استانداری تهران برگزار شد، قرار شد که کمک‌های استانداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان به پروژه‌ها انجام گیرد و این پروژه‌ها تا انتهای سال افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در زمان افتتاح، مشکل آب و برق نخواهیم داشت، افزود: مقداری از هزینه زیرساخت‌ها از طریق استانداری تامین شده است و بخش دیگر را نیز دستگاه‌های خدمات‌رسان برعهده دارند تا منابع مالی آن را تامین کنند.

به گزارش همشهری، براساس اعلام مقامات وزارت راه و شهرسازی قرار بود 40 هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه گذشته به بهره‌برداری برسد که به آبان‌ماه موکول شد و ولی هنوز خبری از افتتاح مسکن مهر نیست.

اگر بارندگی‌های اخیر عامل تاخیر در بهره‌برداری آبان ماه است، پس دلیل تاخیر شهریورماه چیست؟ مقامات بهتر است دلیل این تاخیر را نیز اعلام کنند.

کد خبر 151682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز