معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 30 هزار واحد مسکن مهر تا آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

مسکن

ابوالفضل صومعلو در گفت‌وگو با همشهری، گفت: تمام پروژه‌های مسکن مهر باید به‌طور کامل تکمیل و بعد افتتاح شوند. وی خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه وزیر راه و شهرسازی هیچ واحدی بدون احداث شبکه‌های آب و برق و همچنین گاز اجازه افتتاح ندارد. به گفته صومعلو براساس گزارش کمیته افتتاح تا پایان آبان ماه 30هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می‌شود.

بر این اساس در شهرهای بالای 25 هزار نفر بیش از 10هزار واحد و در شهرهای زیر 25‌هزار نفر بیش از 5 هزار واحد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 4 هزار و 808 واحد در شهر جدید پرند در شهریور ماه آماده بود ولی به‌علت فراهم نبودن آب و برق افتتاح نشد. همچنین در همین منطقه 8 هزار و 543 واحد دیگر هم تا آبان ماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: در شهریورماه سال‌جاری 3 هزار واحد در پردیس و 2 هزار و 300 واحد در هشتگرد آماده افتتاح بود که این واحدها هم به‌علت مشکلات آب و برق افتتاح نشد. صومعلو تأکید کرد: در تمام این مناطق فعالیت‌های مناسبی در جهت احداث زیرساخت‌های آب، برق و گاز در حال انجام است و انتظار می‌رود که تا آبان ماه 30 هزار واحد مسکن مهر جدید با زیرساخت‌های کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 148320
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز