همشهری آنلاین: یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا با اشاره به دو جریان موجود هوادار احمدی نژاد در آستانه انتخابات که به جبهه پایاداری و گروه انحرافی موسوم شده‌اند، پیش بینی کرد جریان سوم انتخاباتی دیگری نیز در آستانه انتخابات از دل دولت بر خواهد آمد.

امیر محبیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آرایش نیروهای فعال سیاسی در آستانه انتخابات گفت: ما هم اکنون چند گروه و چند جریان در کشور داریم ولی هنوز  در مرحله دو جریان اصولگر و اصلاح طلب هستیم هر چند که میزان قوت و ضعف این امر تفاوت هایی با گذشته دارد.

وی افزود: حضور جریان اصلاح طلب در عرصه انتخابات کاهش پیدا کرده است اما در عین حال جریانی مرتبط با آقای احمدی نژاد در حال بروز است که نه تنها در دل جریان اصولگرا تعریف می شود بلکه نظرات خاص خود را دارد.

مدیر عامل خبرگزاری آریا ادامه داد: ما داریم به سمتی می رویم که از هواداران آقای احمدی نژاد چند گروه  وارد صحنه انتخابات شوند. یک گروه هواداران جبهه پایداری بوده و خود را متعلق به جریان سوم تیر می دانند و می گویند  احمدی نژاد را بدون جریان انحرافی قبول داریم. گروه دیگر کسانی هستند که از سوی رقبای خود انحرافی خوانده می شوند و جریان سوم  نیز احتمالا از درون دولت بیرون می آید که نه  با جریان موسوم به انحرافی یکپارچگی دارد  و نه با جبهه پایداری.

محبیان در پاسخ به این سوال که آیا مصداقی از آن سراغ دارید گفت: این یک پیش بینی است که هر چه به انتخابات نزدیک شویم مصداق های آن را خواهیم دید.

 

کد خبر 151253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز