همشهری‌آنلاین: دبیر کل حزب مردمسالاری گفت: این حزب برای شرکت فعال و ارائه لیست در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده است.

مطصفی کواکبیان شنبه در نشست خبری در محل روزنامه مردمسالاری با بیان اینکه احزاب نمی‌توانند در نظام مردمسالار در مسئله انتخابات بی‌تفاوت باشند، افزود: حزب مردمسالاری با رصد اوضاع سیاسی، اجتماعی کشور در طول یکسال گذشته به این نتیجه رسید که باید در آزمون بزرگ انتخابات شرکت کند.

وی گفت: در صورت امکان برای کسب 150 کرسی مجلس در سراسر کشور لیست ارائه خواهیم کرد.

کواکبیان با بیان اینکه در طول 6 ماه گذشته در موضوع انتخابات با افراد موثر در نظام، احزاب فعال کشور و مسئولان اجرایی رایزنی‌های گسترده‌ای صورت دادیم، افزود: این رایزنی‌ها با هدف برگزاری انتخابات پرشور، قانونمند، رقابتی، سالم، آزاد، عادلانه و با هدف مشارکت حداکثری و کمترین چالش و حاشیه در انتخابات صورت گرفته است.

وی انتخابات مجلس نهم را آزمونی بزرگ برای حکومت، احزاب، فعالان سیاسی و نامزدهای انتخاباتی دانست و گفت: حزب مردمسالاری با تحلیل واقع بینانه از رویدادهای کشور به این نتیجه رسیده است که انتخابات آینده را به عنوان یک فرصت بنگرد و از آن نهایت استفاده را ببرد.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، دبیر کل حزب مردمسالاری هدف اصلی این حزب برای حضور در انتخابات را احیای گفتمان امام در موضوع انتخابات دانست و افزود: احیای گفتمان امام همان بازگرداندن واقعی خانه ملت به جایگاه واقعی خویش و به تعبیر دقیق تر رساندن مجلس به راس امور است.

کد خبر 152920
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز