همشهری آنلاین: رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت: در ایام پر نور و برکت عیدغدیرخم، گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان با حضور و سخنرانی شخصیت‏های عالی‏رتبه دینی، فرهنگی و سیاسی کشور برگزار می‌شود.

علی‌رضا زاکانی با بیان این مطلب اظهار کرد: این گردهمایی با شعار «بصیرت و وحدت در سایه ولایت» و با سخنرانی آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله علم‌الهدی و دکتر ولایتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در مورد زمان و مکان برگزاری این گردهمایی ادامه داد: گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان از ساعت 13:30، روز پنج‏شنبه 26 آبان با حضور امت حزب الله و علاقه‌مندان از نیروهای انقلاب در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.

زاکانی افزود: کار عملی ستاد‌های جبهه متحد اصولگرایان از اوایل آبان شروع شده و مسوولان مجامع، واحدها و کمیته‌ها نیز شکل گرفته است و در اولین همایش جبهه متحداصولگرایان فعالیت بیرونی ستاد کلید خواهد خورد.

وی با بیان این‌که «جبهه متحد اصولگرایان حاصل تلاش جمعی اصولگرایان و تاکید بر گفتمان اصولگرایی است» خاطرنشان کرد: وحدت، بخش مهمی از گفتمان اصولگرایی است که در درون جبهه و خانواده انقلاب تعریف می‌شود و بر اساس اصول و ارزش‌ها شکل گرفته است‌ که این موارد موجب شکل‌گیری جبهه متحد شد.

زاکانی ابراز امیدواری کرد که حرکت جمعی اصولگرایان با حضور همه عناصر جبهه انقلاب اسلامی، ادامه پیدا کند.

کد خبر 151060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز