دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

iهمشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از هر بازی درس‌هایی می‌گیریم و از آن‌ها برای مسابقات آینده استفاده می‌کنیم

کی روش پیش از بازی برابر اندونزی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

به گزارش ورزش سه، برای پیروزی به اندونزی آمده‌ایم و این تنها هدف‌مان است. می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم و تماشاگران این تیم نشان داده‌اند که در بازی‌های گذشته به خوبی از تیم خود حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنان اندونزی با توجه به نتایج گذشته انگیزه بالایی دارند و با این وجود هدف ایران کسب ۳ امتیاز است و می‌خواهیم با ۳ امتیاز به ایران بازگردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ایران شانس اول صعود بوده و با توجه به نتایج نسبتاً ضعیفی که در خارج از خانه کسب کرده است این شانس را از دست داد، عنوان کرد:

مخالفم؛ وقتی تیمی در خانه بازی می‌کند می‌خواهد از تمام شرایط استفاده کند. همانطور که شاهد بودیم اندونزی در بازی‌های گذشته مستحق شکست نبود، اما بازنده می‌شد. من حاضرم اندونزی را یک بر صفر ببریم، اما با خیال راحت صعود کنیم.

کی‌روش درمورد فهرست بهترین بازیکنان AFC و عدم وجود نام جواد نکونام خاطرنشان کرد:

خیلی موارد باید اصلاح شود برای مثال چرا تنها کاپیتان و مربی باید رای بدهند؟ اما به هر حال باید به این قوانین احترام گذاشت. در شرایط کنونی تنها به بازی با اندونزی فکر می‌کنیم و تمرکزمان روی این تیم است نه موارد دیگر.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بازی برابر بحرین دو شرایط پرنوسانی را در تیم ملی شاهد بودیم؛ آیا برای رفع این نوسانات تغییری در تاکتیک یا ترکیب تیم ایجاد می‌شود؟ گفت:

بازی با بحرین گذشته است و ما حالا تنها به اندونزی فکر می‌کنیم. در بازی برابر بحرین نیمه اول خوب نبودیم، اما بازیکنان جنگندگی کافی داشتند. در آن مسابقه ما به دنبال پیروزی بودیم و بحرینی‌ها نمی‌خواستند بازنده باشند.

وی عنوان کرد: پس از هر بازی درس‌هایی می‌گیریم و بازی با بحرین هم اینگونه است و از این درس‌ها برای مسابقات آینده استفاده می‌کنیم. هرچند که ما خارج از خانه بازی کردیم، اما تنها دو فرصت گل و یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به حریف دادیم و موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست دادیم.

کی‌روش اظهار داشت: در بازی با اندونزی ۵ بازیکن اصلی ما مصدوم هستند، اما این موضوع دلیلی نیست برای اینکه به سایر بازیکنان توجه نکنیم. پولادی هم که این بازی را قطعاً از دست داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اندونزی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی بعدازظهر سه شنبه 24 آبان در جاکارتا برگزار خواهد شد.

کد خبر 151160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز