هیات مدیره باشگاه استقلال تهران دوشنبه شب 16 بهمن با حضور پنج عضو تشکیل جلسه داد و قلعه‌نویی به دفاع از "تئودور یونگ" جهت حضور در استقلال پرداخت.

به گزارش ایسنا  هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال تهران با حضور دکتر امیدوار رضایی، زریبافان، رسولی‌نژاد، قریب، نجف‌نژاد، قلعه‌نویی و مرفاوی در غیاب حمیدرضا آصفی و عشرت شایق تشکیل جلسه داد و اعضا پس از بحث و بررسی در مورد شرایط آینده‌ی تیم استقلال و وضعیت کنونی این تیم راهکارهای خود را برای تقویت تیم و کادر فنی ارایه کردند.

مهم‌ترین بحث نشست هیات مدیره‌ی استقلال حضور "تئودور یونگ" به عنوان مربی در کادر فنی تیم بود که رییس سازمان فوتبال استقلال با دفاع از مربی هلندی توضیحاتی را برای اعضای هیات مدیره ارایه کرد تا رضایت آنها را جهت حضور وی در ترکیب کادر فنی جلب کند.

بحث در مورد تقویت تیم استقلال نیز از مباحث عمده و پرتنش نشست هیات مدیره بودکه با تصویب کلیه‌ی اعضای هیات مدیره مقرر شد امیر قلعه‌نویی به عنوان رییس سازمان فوتبال باشگاه در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد و گزارش کاملی را نیز به اعضای هیات مدیره ارایه کند.

همچنین موضوع قرارداد «یونگ» با استقلال نیز از مواردی بود که هیات مدیره پس از شنیدن توضیحات قلعه‌نویی تصمیم نهایی آن را به قلعه‌نویی با رضایت کادر فنی و مدیرعامل موکول کرد.

همچنین هیات مدیره‌ استقلال تاکید کرد که مقداد نجف‌نژاد همچنان مدیرعامل باشگاه است و به عنوان سخنگوی هیات مدیره عمل خواهد کرد.

کد خبر 15080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز