سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مورد شایعه تغییر کادر فنی اظهار نظر نمی کنم چرا که من سرمربی هستم و تا آخر نیز در همین سمت حضور خواهم داشت.

به گزارش فارس صمد مرفاوی که به همراه تیمش در اردوی کیش به سر می برد شنبه 23 دی در این باره گفت: از طریق رسانه ها از مذاکره با برخی مربیان از جمله پیروانی مطلع شدم. در این مورد نظری ندارم؛ اما بهتر بود که این مذاکرات انجام نمی شد چرا که من سرمربی هستم و بی شک تا پایان نیز سرمربی خواهم ماند.

وی تاکید کرد: از تغییرات در کادر فنی کاملاً بی اطلاعم. قلعه نوعی به عنوان رئیس سازمان فوتبال فعالیت می کند و من نیز سرمربی هستم. بحث حضور مدیرفنی نیز به هیچ وجه مطرح نیست چرا که کادر فنی فعلی نیازی به تقویت ندارد.

سرمربی تیم استقلال در مورد حضور بازیکنان جدید در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: در خط میانی و حمله به دو بازیکن خارجی نیاز داریم و مذاکراتی با گزینه های مختلف انجام داده که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم.

وی در مورد شایعه حضور رضا عنایتی و رسول خطیبی در استقلال تصریح کرد: صحبت از حضور این دو بازیکن مدت هاست که مطرح شده اما هنوز قطعی نشده است. بی شک از حضور این مهاجمان برای دیدارهای آسیایی استقبال می کنیم.

مرفاوی با اشاره به دیدار روز جمعه مقابل مرصاد شیراز تاکید کرد: جام حذفی از اهمیت بسیار بالا و هم اندازه با لیگ برتر برای ما برخوردار است و آن را جدی خواهیم گرفت. روز جمعه با قدرت به مصاف مرصاد می رویم تا آغازی خوب پس از تعطیلات داشته باشیم.

سرمربی استقلال همچنین در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه گفت: بی شک عدم ثبات باعث بروز مشکلاتی شده و می شود. امیدوارم به زودی با رفع آن آرامش در استقلال حاکم شود. برای تیمی که به زودی در مسابقات آسیایی حاضر می شود این مسائل مشکل ساز خواهد بود.

کد خبر 13175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز