همشهری آنلاین: فیروز کریمی سرمربی استقلال می شود؛ خبرگزاری فارس پنج شنبه 14 دی ماه این خبر را مخابره کرد.

این خبرگزاری به نقل از یک "منبع آگاه"  نوشته است، پس از دو شکست پی در پی استقلال تهران در لیگ برتر، مسئولان این باشگاه در پی تغییر کادر فنی برآمده و رایزنی‌هایی برای جذب سرمربی جدید آغاز کردند.

ابتدا بحث حضور مربیان مطرح خارجی چون رودی کرول و رودگولیت مطرح و حتی مذاکراتی با مدیر برنامه‌های آنها انجام شد؛ اما هیئت مدیره باشگاه در جلسه روز دوشنبه تصمیم بر استفاده از مربی داخلی گرفت. البته صحبت از دنیزلی هم به میان آمد که به دلیل مخالفت قلعه‌نوعی و اعتراض احتمالی سازمان تربیت بدنی، این موضوع منتفی شد.

اولین گزینه آنها فیروز کریمی بود و بلافاصله مذاکراتی با وی انجام شد. سرمربی فعلی استقلال اهواز نیز تمایل خود برای هدایت استقلال را اعلام کرده؛ اما تصمیم گیری در این مورد را به مسئولان باشگاه خود واگذار کرد.

هنوز این مسئله شکل رسمی به خود نگرفته؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات نهایی صورت گرفته و تنها مشکل برای مطرح کردن رسمی این خبر، دربی اهوازی ها است.
پس از این دربی اتفاقات جدیدی در کادر فنی دو تیم تهرانی و اهوازی استقلال رخ خواهد داد و صمد مرفاوی به این تیم اهوازی می‌رود و کریمی به تیم تهرانی می‌آید.

کد خبر 12524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز