جدیدترین خبرها در استقلال حاکی از تغییرات گسترده در هیأت مدیره این باشگاه است

به گزارش همشهری‌ ورزشی باخت به سایپا، سرعت تغییر معادلات استقلال را افزایش داد. اولین موج را پیش از این باخت،‌ علی شفیع‌زاده به راه انداخت. زمانی که آمادگی خود را برای در اختیار گرفتن تیم بزرگ تهرانی اعلام کرد. پیشنهاد شفیع‌زاده گرچه با واکنش نسبتاً مثبت مدیران سازمان و برخی از اعضای هیأت مدیره مواجه شد، اما در عمل تاکنون نتیجه‌ای جز نوشتن طرح از سوی مالک استقلال اهواز نداشته است.

کیومرث هاشمی اما دومین موج خبری را در اواسط هفته به راه انداخت، زمانی که گفت: در روزهای آینده خبرهای جدیدی از باشگاه استقلال می‌شنوید. خبرهای جدید اما قبل از آنکه از سوی سازمان ورزش اعلام شود، توسط منابع نزدیک به استقلال منتشر شد.یک لیست پنج نفره؛ مسعود زریبافان، امیررضا واعظ آشتیانی، امیدوار رضایی، محمدجواد ایروانی و حمیدرضا آصفی. مسعود زریبافان و واعظ آشتیانی دو چهره جدیدی بودند  که در گمانه‌زنی‌ها مطرح شدند. در این گمانه‌زنی‌ها، این زریبافان بود که جایگزین امیدوار رضایی به عنوان رئیس هیأت مدیره شده است.

اما از امیررضا واعظ آشتیانی عضو شورای شهر دوم به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه نامبرده شد.او پیش از این در مصاحبه با خبرنگاران، برنامه‌های خود را برای اداره فدراسیون فوتبال ارائه کرده بود، این علاقه شاید برای وارد شدن به جریان فوتبال کافی می‌نمود،‌ اما تاکنون نتوانسته موجب نزدیکی او به فدراسیون فوتبال شود.مدیریت استقلال اما پس از مدت‌ها بار دیگر نام واعظ را به عنوان فردی علاقمند به فوتبال مطرح کرد.منابع نزدیک به استقلال از مخالفت برخی جریان‌ها  با رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خبر دادند. منتقدان واعظ اعلام کرده بودند؛ علاوه بر اینکه وی سابقه مدیریت فوتبال را ندارد، یک پرسپولیسی است و این نمی‌تواند برای استقلال مناسب باشد.

پیش از این، زمانی که صافی – مدیر سابق شبکه سوم – به عنوان یکی از گزینه‌های مدیریت استقلال مطرح شده بود، این علی‌آقامحمدی – عضو سابق هیأت مدیره استقلال – بود که در مصاحبه با یک روزنامه گفت: "صافی، پرسپولیسی است." شاید این تراژدی برای دومین بار برای گزینه مدیریتی استقلال اتفاق بیفتد و واعظ آشتیانی را از بین گزینه‌های مدیریت این باشگاه حذف کند.در کنار این تغییرات مدیریتی، اواخر همین هفته بود که طرفداران امیر قلعه‌نویی مخالفت خود را با برکناری مرفاوی اعلام کردند.

امیر قلعه‌نویی به طور ضمنی اعلام کرد که اگر مرفاوی برکنار شود، من هم استعفا می‌دهم و این شاید واکنشی بود به مذاکره  یکی از مدیران میانی استقلال با ناصر حجازی و فرهاد کاظمی.با توجه به شرایط موجود بعید به نظر می‌رسد که در وهله اول دامنه تغییرات استقلال به نیمکت برسد. در درجه اول این صندلی مدیریت استقلال است که کانون خبری روزهای آینده خواهد شد.ممکن است به زودی لیست هیأت مدیره جدید اعلام شود و طبق پیش‌بینی‌ها واعظ آشتیانی به مدیریت این باشگاه دست یابد و یا شاید این بار هم مثل انتخاب نجف‌نژاد که برنده رقابت فتح‌اله‌زاده / نظری جویباری شده بود، فرد  دیگری از میان گزینه‌های مطرح شده برنده شود و داستان «صافی» یک بار دیگر برای آشتیانی تکرار شود.

کد خبر 12690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز