دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۵ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

هیات مدیره باشگاه استقلال تهران یکشنبه شب 28 آبان در محل این باشگاه تشکیل جلسه داد و پس از تصویب تشکیل سازمان فوتبال، امیر قلعه‌نویی را به عنوان رییس این سازمان برگزید.

به گزارش ایسنا پس از بحث‌های فراوان در مورد چگونگی همکاری دوباره‌ی امیر قلعه‌نویی با باشگاه استقلال و مخالفت‌های مسوولان فدراسیون فوتبال برای نشستن قلعه‌نویی بر روی نیمکت این تیم، هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال، سرمربی تیم ملی فوتبال را به عنوان رییس سازمان فوتبال این باشگاه منصوب کرد.

هیات مدیره همچنین بار دیگر از صمد مرفاوی به عنوان سرمربی استقلال حمایت کرد و برنامه‌های اجرایی باشگاه را برای تقویت تیم جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار داد.

قلعه‌نویی در حالی به عنوان رییس سازمان فوتبال استقلال منصوب شد که وی در جلسه‌ای مشترک با حضور امیدوار رضایی و قریب، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تشکیل سازمان فوتبال استقلال را طرح و پیشنهاد حضور خود به عنوان رییس این سازمان را مطرح کرده بود و رییس هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال نیز پس از موافقت با این طرح موضوع را در هیات مدیره مطرح و به تصویب رساند. هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال همچنین خواستار همکاری بیشتر قلعه‌نویی با کادر فنی شد.

با توجه به سیاست‌های باشگاه استقلال، پس از عدم موافقت فدراسیون فوتبال با نشستن قلعه‌نویی بر روی نیمکت استقلال، به نظر می‌رسد که هیات مدیره به دنبال جذب مربی خارجی باشد. گفتنی است که امیر قلعه‌نویی به همراه مقداد نجف‌نژاد سه‌شنبه عازم شیراز خواهند شد تا دیدار استقلال ـ برق شیراز را از نزدیک تماشا کنند.

کد خبر 8848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز