چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

منصور پورحیدری در مورد امکان همکاری اش استقلال در شرایط جدید گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌هایی در مورد پست مشاور فنی باشگاه استقلال با من انجام شده است.

 در گذشته هم به عنوان مشاور در خدمت استقلال بوده‌ام و در این برهه زمانی هم برای بهتر شدن وضعیت استقلال، به این تیم کمک خواهم کرد.

به گزارش ایسنا منصور پورحیدری سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در مورد دلیل اصلی خذف استقلال از جام باشگاه های آسیا گفت: به عقیده من در حذف استقلال از جام باشگاه‌های آسیا تمامی مسوولان این باشگاه نقش داشته‌اند، آنها هشدار AFC را جدی نگرفتند و باعث بوجود آمدن این مشکلات شدند.

پورحیدری در مورد بازگشت خود به تیم استقلال اظهارکرد: به هیچ وجه به عنوان سرمربی یا سرپرست به باشگاه استقلال نخواهم رفت، چرا که صمد مرفاوی تاکنون عملکرد بسیار خوبی در استقلال داشته و از طرفی نسبت به باشگاه صنایع تعهد دارم؛ ولی، به عنوان یک استقلالی در حد توانم هر کمکی که لازم باشد به این تیم خواهم کرد.

پورحیدری که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال صنایع اراک است در مورد شرایط این تیم هم گفت: به هیچ عنوان با اعتصاب بازیکنان صنایع موافق نیستم؛ ولی، این حق را باید به بازیکنی که 8 ماه است پولی از باشگاه نگرفته داد که نسبت به وضعیت موجود ناراضی باشد.

پس از آن که استقلال از جام باشگاه های آسیا کنارگذاشته شد هیأت مدیره این باشگاه به صورت دسته جمعی استعفا داد و نام منصور پورحیدری به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برا احراز پست مدیرت فنی و حتی سرمربی گری استقلال مطرح شد.

کد خبر 16797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز