همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با بیان اینکه سکوت دولت در برابر هجمه‌ها بی‌پایان نیست، تصریح کرد: این دولت انقلابی‌تر، مومن‌تر، اصولی‌تر و به معنای واقعی کلمه ولایی‌تر پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

احمدی نژاد

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در مراسم حامیان گفتمان انقلاب اسلامی با بیان این‌که «درگیری تاریخی و سرنوشت سازی بین ملت‌های مستقل با نظام سرمایه‌داری ضد انسانی وجود دارد» اظهار کرد: مستکبران متوجه شده‌اند که اگر ایران جایگاه واقعی خودش را پیدا کند، بساط استکبار و استعمار برای همیشه از جهان برچیده خواهد شد و تمام تحلیلگران منصف جهان با توجه به جایگاه ممتاز ایران، اذعان دارند که اگر ملت ایران فرصت پیدا کرده و به حرکت درآید، فرهنگ و اندیشه ملت ایران در دنیا فراگیر خواهد شد از این رو طبیعی است که همه قدرت خود را برای مقابله با حرکت الهام بخش ملت ایران بسیج نمایند تا کانون اصلی بیداری ملت‌ها را متوقف و یا سرکوب کنند.

 رئیس‌جمهور دوران پس از انقلاب را دارای نوسانات مختلفی دانست و گفت: هر زمانی که ملت و دولت تصمیم گرفتند ایستادگی روی اصول را در پیش بگیرند مستکبران در موضع ضعف و عقب‌نشینی قرار گرفتند و در داخل کشور هم همدلی و وحدت و پیشرفت‌های سریع و بازگشت به ارزش‌های انقلابی اتفاق افتاد.

 احمدی‌نژاد گفت: مستبکران نظم نوین جهانی را به عنوان بدیل حکومت جهانی مطرح کردند و عده‌ای در داخل آن را پذیرفته بودند اما این دولت، حکومت جهانی امام عصر (عج) را به عنوان الگوی متعالی و جایگزین نظم حاکم بر جهان مطرح کرد به نحوی که امروز به طور جدی در مراکز علمی و سیاسی و در متن مردم مطرح است.

 وی با اشاره به تحولات منطقه و شمال آفریقا گفت: معتقدم آمریکایی‌ها و متحدینشان به خوبی فهمیده بودند که تحول عظیمی در بین ملت‌ها در حال وقوع است از این رو طراحی کردند تا این تحولات را قبل از آن‌که به نقطه غیرقابل بازگشت علیه غرب برسد جلو بیاندازند تا بتوانند آن را مدیریت کنند.

 احمدی‌نژاد گفت: امروز مستکبران نقاب عوض کرده و با شعار دفاع از حقوق ملت‌ها، آزادی و دموکراسی به دنبال تثبیت سلطه خود و مدیریت تحولات هستند.

 رئیس‌جمهور گفت: دولت در مقابل تمامی هجمه‌ها علیه خود سکوت اختیار کرده است، اما البته این سکوت بی‌پایان نیست و چنانچه احساس کنیم آرمان‌های انقلاب به خطر می‌افتد آنگاه مسئولیت عوض خواهد شد.

 وی افزود: کسانی که با بد‌اخلاقی، دولت را با زشت‌ترین عبارات متهم می‌کنند نتوانسته‌اند و نخواهند توانست کوچکترین سوء‌استفاده را از دولت در محضر قاضی عادل اثبات نمایند.

 احمدی‌نژاد با تاکید بر این‌که «اگر همه مستکبران و بدخواهان داخلی توان خود را بسیج کنند نمی‌توانند مانع حرکت ملت به سوی قله‌های آرمانی شوند» تصریح کرد: نه آمریکا و متحدانش و نه دنباله‌های آنان نمی‌توانند لطمه‌ای به ملت بزرگ ایران وارد نمایند.

 رئیس‌جمهور با بیان این‌که «کار برای خدا شکست ندارد» گفت: اگر کار برای خدا انجام شود هیچ‌کس نمی‌تواند آثار و نتایج آن را از ذهن ملت پاک کند. راه عدالت و عزت از بین رفتنی نیست و دولت محکم و استوار در مسیر مستقیم الهی و خدمت به مردم گام برمی‌دارد.

 وی با بیان این‌که «کسی که طرفدار رهبری عزیز است باید عاشق امام زمان (عج) باشد» گفت: جمهوری اسلامی ایران بنیان گذاشته شده تا پرچم امام زمان(عج) را در جهان برافراشته کند و ولایت فقیه برای این است که دل‌ها و ذهن‌های مردم را به سمت امام زمان(عج) سوق دهد.

 رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به جریان انتخابات سال 88 و مسائل مرتبط به آن اظهار کرد: برخی دولت‌های غربی‌ و همسو با آن، عده‌ای در داخل کشور چنین مطرح می‌کردند که اگر یکبار دیگر این دولت رای بیاورد دیگر نمی‌توان آن را مهار کرد و حرکت عدالت‌خواهی در سطح بین‌الملل غیر قابل مهار خواهد بود.

 احمدی‌نژاد اضافه کرد: هنر دولت این بود که با سعه صدر و تحمل بالا انتقاد را در چارچوب اصول و ارزش‌های انقلاب به میدان آورد چرا که معتقد است نظام جمهوری اسلامی ظرفیت پاسخگویی به تمام نیازهای مردم را دارد.

 وی گفت: کسانی که مشکلات و نارضایتی‌های مردم بخاطر سوء استفاده‌ها و عملکرد آن‌هاست و خودشان و خانواده‌هایشان با استفاده از بیت‌المال صاحب ثروت‌های هنگفت شده‌اند امروز مدعی دولت شده‌اند و تلاش می‌کنند فضای کار را برای دولت ناامن نمایند.

 رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که «دولت پرچمدار مبارزه با مفاسد بوده و یکی از علل اصلی هجمه به دولت همین رویکرد انقلابی بوده است» درباره اتهامات مالی علیه دولت گفت: کسانی که به دولت اتهام می‌زنند به فضل الهی همانند گذشته در این موضوع هم شکست خواهند خورد چراکه دولت پاک است و حتی یک ریال سوء استفاده هم نمی‌توانند علیه دولت اثبات کنند.

 وی با تاکید بر این‌که «دولت نقشی در تخلف بانکی اخیر ندارد» اضافه کرد: مخالفین دولت و کسانی که پشت این جریان قرار دارند چنین تصور کردند که فرصت مناسبی بدست آورده‌اند که بواسطه آن دولت و برخی از معاونین و مشاورین رئیس‌جمهور را متهم جلوه دهند، این در حالی است که دولت بدنبال برقراری عدالت است و صراحتاً اعلام کرده که تا حد توان در این مسیر ایستادگی خواهد کرد و هرجا حقی از کسی ضایع شود، برای احقاق آن تلاش خواهد کرد و دولت آمده است تا از ظلم و بی عدالتی جلوگیری کند.

 رئیس‌جمهور ادامه داد: محکم باشید و برای خدا کار کنید که آینده روشن متعلق به ملت ایران و همه ملت‌های آزاده است.

کد خبر 150270
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز