همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی خبر داد: رییس جمهوری در روز سه‌شنبه برای دفاع از وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در ارتباط با آمادگی دولت جهت دفاع از وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز سه شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که دولت برای دفاع از حسینی و ارائه توضیح و پاسخ در ارتباط با سئوالات و ابهامات مطرح شده در این زمینه آمادگی دارد، گفت: دولت به صورت روشن و شفاف در ارتباط با موارد مطرح شده توضیح خواهد داد و رییس‌جمهور نیز برای دفاع کامل از وزیر به مجلس می‌آید و خود وزیر نیز دفاعیات خود را خواهند داشت و توضیحات دولت برای سئوالات ایجاد شده روشن و شفاف خواهد بود، و فکر می‌کنیم با این توضیحات نمایندگان مجلس قانع شوند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که در حال حاضر، مرحله تدوین بودجه در رده‌های کارشناسی دولت در دستگاه‌ها در حال انجام است گفت: معاونت برنامه‌ریزی رییس‌جمهور نیز پیشنهاد دستگاه‌های ذیربط را در این خصوص اخذ می‌کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر نمی‌توان زمان قطعی برای ارائه بودجه به مجلس اعلام کرد، گفت: فکر می‌کنم اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود و ما در این ارتباط تلاش می‌کنیم قبل از آغاز هفته تبلیغات انتخابات مجلس بخش زیادی از بودجه سال 91 در مجلس مورد بررسی قرار گرفته باشد.

وی هم‌چنین در مورد طرح سئوال از رییس‌جمهور و این‌که امروز در مجلس برخی از نمایندگان مطرح کردند که تعداد امضاها برای سئوال از رییس‌جمهور به حد نصاب رسیده است، گفت: به صورت رسمی در حال حاضر سئوالی به ما داده نشده است و دعوتی نیز از سوی کمیسیون‌های مربوطه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: ‌در جلسه قبل مجلس گفتم امضاها زیر حد نصاب است و اکنون باید مجدد صحبت کنیم که ببینیم موضوع چیست.

 

کد خبر 149939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز