همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: موانع اجرای مصوبات سه سفر قبلی دولت به استان خراسان جنوبی بررسی می شود و مصوباتی که به دلایلی به آن توجه نشده یا مورد غفلت قرار گرفته و یا شرایط برای انجام آن فراهم نبوده است در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد.

محمود احمدی نژاد در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت : در سفر دور چهارم دولت به استان خراسان جنوبی موانع سه سفر پیش بررسی و برای پیشرفت کار تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی صبح سه شنبه  برای انجام دور چهارم سفرهای استانی دولت وارد بیرجند شد و مورد استقبال مقامات استانی و محلی قرار گرفت .

وی طی سخنانی اظهار داشت در دور چهارم سفرهای استانی وزراء و معاونان آنها به تمام شهرستانها سفر کرده و با مردم دیدار خواهند داشت و در مرکز استان نیز معاونان وزرا برای بررسی مسائل و خواسته‌های مردم ملاقات حضوری خواهند داشت.

رئیس جمهور در ادامه افزود: کار گروه اشتغال نیز به طور ویژه در مرکز استان تشکیل می شود و در جلسه دولت نیز مصوبات سه سفر قبل بررسی می شود.

وی گفت: موانع مصوبات سه سفره قبل دولت به استان خراسان جنوبی بررسی می شود و مصوباتی که به دلایلی به آن توجه نشده یا مورد غفلت قرار گرفته و یا شرایط برای انجام آن فراهم نبوده است در دستور کار هیئت دولت قرار می گیرد.

وی در ادامه خراسان جنوبی را دیار امام صلابت، قناعت و پشتکار ذکر کرد و افزود این استان دیار مردان و زنان سخت کوش، انقلابی، فکور و اندیشمند است که نقش مهمی در فرهنگ ایران، زمین داشته اند.

احمدی نژاد گفت : امروز هم مردم این استان، مردمی همدل،‌متحد ، هوشمند و آگاه به مسائل زمان هستند.

کد خبر 149428
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز