شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

استکهلم: دوچرخه زنی که برای خرید از فروشگاه خیریه وارد آنجا شده بود بدون آگاهی وی و برای مصارف خیریه فروخته شد.

مغازه‌دار به اشتباه، دوچرخه 758‌دلاری خانم اودرید سوئدی را 50دلار به یک مشتری فروخت. این رویداد در یکی از شهرک‌های این کشور پس از آن رخ داد که خانم اودرید دوچرخه را در کنار دوچرخه‌های دیگری که جلوی مغازه بودند قفل کرد. مغازه‌دار در پاسخ به شکایت وی گفت: در این فروشگاه خیریه، دوچرخه هم برای فروش می‌آورند که اغلب متعلق به افراد متوفی است. گفتنی است پس از اینکه صاحب مغازه به اشتباه خود واقف شد برای خانم اودرید به رسم عذرخواهی دسته‌گل‌ فرستاد.

گم شدن کلید‌ زندان

بیرمنگام: کلید سلول‌های زندان بیرمنگام در حالی گم شده است که 140‌مجرم خطرناک داخل این زندان به سر می‌برند. ابتدا این زندانی‌ها برای 24‌ساعت داخل سلول‌های خود حبس شدند و پس از آن مشخص شد که تمام کلید‌های‌ سلول‌ها مفقود شده است و ساخت قفل‌وکلید‌های جدید نیز زودتر از 3هفته دیگر امکان‌پذیر نیست. مسئولان زندان ادعا می‌کنند فردی کلید‌ها را سرقت کرده و از روی آنها کلید یدک ساخته است، بنابراین باید تمام قفل‌ها را عوض کنند. آقای تری‌فُلرتن در این رابطه به رسانه‌ها گفت: در وهله نخست 650کارمند همین زندان در معرض خطر هستند.

صورتحساب 201‌هزار دلاری

فلوریدا: زنی از ایالت فلوریدای آمریـکا، بـا دیـدن قبـض 201‌هزاردلاری تلفن همراه خود حسابی شوکه شد. بدتر از همه این بود که خانم سلینا اَرونز پس از پیگیری موضوع متوجه شد که در درج رقم این قبض، هیچ اشتباهی نشده است. به‌گفته خانم اَرونز مشکل از جایی شروع شد که یکی از برادرهای او به کانادا رفت و وی مدام با وی در تماس بود، در حالی که این زن نسبت به دریافت سرویس بین‌المللی مکالمه یا ارسال پیامک اقدام نکرده بود. شرکت مخابراتی که این قبض را صادر کرده است بخشی از مبلغ بدهی او را کسر و فرصت 6‌ماهه‌ای برای پرداخت باقی مبلغ قبض تعیین کرد.

کشف خودرو پس از 16‌سال

یوتا: سرانجام پس از 16سال، جست‌وجوی مردی برای یافتن خودروی مسروقه‌اش به نتیجه رسید. ادوارد‌نیلی، ساکن ایالت یوتای آمریکا توانست در یک حراجی، خودروی خود را پس از 16 سال پیدا کند. با اینکه هزاران خودروی مشابه مدل خودروی او در این کشور وجود دارد وی به‌محض مشاهده تصویر آن در یک حراجی آن‌را شناخت و با پلیس تماس گرفت. پس از اینکه خودرو به وی باز گردانده شد او به رسانه‌ها گفت: حتی هنگامی که تصویر خودروی کلاسیکم را در اینترنت دیدم تصور نمی‌کردم دوباره بتوانم با آن در خیابان‌های شهر رانندگی کنم.

کد خبر 149148
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز