چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶
۰ نفر

نبراسکا: مادر آمریکایی که دو کودکش را در لانه سگ حبس کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. پلیس ایالت نبراسکا در غرب آمریکا پس از تماس همسایه‌ها متوجه شد که این دوکودک در وضعیت نامناسبی نگهداری می‌شوند.

آنها پس از اینکه در محل حاضر شدند 2 پسربچه 5 و 3‌ساله را در لانه سگ پیدا کردند و بلافاصله مادر آنها را به اتهام کودک‌آزاری دستگیر کردند. گفتنی است هنگام دستگیری این زن، خانه آنها نیز وضعیت نامناسب و کثیفی داشته است. اَشلی‌کلرک، مادر 22‌ساله این بچه‌ها که هر دو به‌دلیل سوءتغذیه به بیمارستان منتقل شدند در دفاع از خود گفته است: پسر‌ها مدام فرار می‌کردند و برای اینکه از این کار آنها جلوگیری کنم آنها را حبس می‌کردم.

بزرگ‌ترین دمپایی جهان

لندن: مردی که سفارش یک دمپایی راحتی داده بود یک لنگه آن‌را به طول 2متر و 10 سانتی‌متر، جلوی منزل تحویل گرفت. آقای تام‌بودینگهام این دمپایی را از یک شرکت هنگ‌کنگی تحویل گرفت و با اینکه مسئولان این شرکت خواستند کالایی را که به اشتباه سفارش گرفته بودند پس بگیرند اما وی درخواست آنها را رد کرد. این جوان 27‌ساله به رسانه‌ها گفت که می‌خواهد نام خود را به‌عنوان صاحب بزرگ‌ترین دمپایی راحتی جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. به‌نظر می‌رسد یک اشتباه هنگام دریافت سفارش باعث شده این دمپایی هیولا، سر از منزل آقای بودینگهام درآورد.

ساخت خانه‌ برای خرچنگ‌ها

بیرمنگام:یک شرکت سازنده چاپگر‌های سه‌بعدی برای خرچنگ‌ها لانه می‌سازد. از آنجا که برخی خرچنگ‌ها نمی‌توانند برای خود صدف مناسبی بیابند و در آن سکونت کنند به جمع‌آوری زباله‌های ساحل و دریا روی می‌آورند. آنها حتی پوکه‌های جنگی و بطری‌های پلاستیکی را نیز برای ساخت خانه امتحان می‌کنند. این شرکت تولید‌کننده چاپگر‌های سه بعدی نیز پروژه‌ای با عنوان «سرپناه» را راه‌اندازی کرده است. آنها به طراحی صدف‌های جادار و زیبایی می‌پردازند که می‌توان آنها را با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی چاپ کرد و به تعداد انبوه در اختیار خرچنگ‌ها قرار داد.

کد خبر 149549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز