سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

لوگو: زن ایتالیایی که خود را به نابینایی زده بود و تا به‌حال 59‌هزار دلار از دولت حق ازکارافتادگی گرفته است، وقتی پلیس از وی در حال دوچرخه‌سواری و در حال کوتاه‌کردن مو‌های مشتری‌هایش فیلم گرفت دستش رو شد.

barber

به‌گفته پلیس، سوءاستفاده مالی این زن 62‌ساله از سال1986‌ و به بهانه‌ ضعف‌بینایی آغاز شد. وی به چشم‌پزشک گفته بود که بدون همراه قادر نیست از خانه خارج شود. این زن در آزمون شمارش انگشتان چشم‌پزشک (البته درست مقابل صورتش) تظاهر به ندیدن آنها کرده بود و از پس فریب چندین چشم‌پزشک متخصص دیگر نیز برآمده بود.

مجسمه‌های موزی

توکیو: مجسمه‌ساز ژاپنی پس از پوست‌کندن موز‌ از آن مجسمه‌ می‌سازد.آقای کیسوک‌یامادا برای کامل کردن مجسمه‌هایی که از طریق مشاهده‌شدن در اینترنت توجه بسیاری از افراد را به‌خود جلب کرده فقط یک‌ساعت و نیم وقت دارد، زیرا پس از آن، موز‌ها یا بهتر بگوییم مجسمه‌ها پلاسیده می‌‌شوند و او باید آنها را بخورد. یامادای 23‌ساله می‌گوید: فکر کردم کنده‌کاری یک صورت روی میوه باید جالب باشد. پس از آن چهره‌های شگفت‌زده اطرافیان به انگیزه‌هایم افزود. وی برای خلق این آثار از خلال‌دندان استفاده می‌کند.

دونده صد‌ساله ماراتن

تورنتو: یک پیرمرد صد‌ساله هندی‌الاصل، پس از پشت‌سر گذاشتن مسافت 26‌مایل به عنوان پیرترین فرد جهان شناخته شد که به خط پایان مسابقه دوی ماراتن رسیده است. فائوجا‌سینگ درست 8ساعت و 25دقیقه و 16ثانیه دوید تا با کسب مقام سه‌هزار و هشتصدوپنجاهم، محبوب‌ترین شرکت‌کننده این مسابقه بین حاضران باشد و نامش نیز در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شود. وی پیش از این نیز رکورد دوی ماراتن را بین نود‌ساله‌های جهان با زمان 5‌ساعت و 40‌‌دقیقه و یک ثانیه از‌آن خود کرده بود.

گربه ناجی

وین: گربه مرد اتریشی پس از اینکه بار‌ها و بار‌ها روی صورت وی راه رفت او را از مرگ حتمی نجات داد. این مرد 37‌ساله داخل خانه‌اش در ایالت‌غربی فورآلبرگ خوابیده بود که آتش در آشپزخانه‌ شعله‌ور شد. و چنانچه گربه وی مدام روی صورتش راه نمی‌رفت ممکن بود دچار گازگرفتگی شود و در آتش بسوزد. به‌گفته پلیس، وی چند دقیقه پس از اینکه توسط گربه از خواب بیدار می‌شود بوی سوختگی را استشمام می‌کند و به آشپزخانه می‌رود. گفتنی است وی با وجود استفاده از کپسول اطفای حریق، از پس شعله‌های سرکش آتش بر نمی‌آید و به‌همین دلیل ماموران آتش‌نشانی را در جریان می‌گذارد.

کد خبر 148848
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز