شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین- محمد رسولی: بدون شک یکی از سرگرمی‌های امروز ما تلفن همراه است که روزانه مدتی را صرف بازی‌کردن با آن یا استفاده از قابلیت‌های عجیب و غریبش (که روز به روز هم بر آنها افزوده می‌شود) می‌کنیم.

 بنابراین چه بخواهیم چه نخواهیم باید زمانی را صرف یاد گرفتن سرویس‌های جدید گوشی‌هایمان کنیم تا دست‌کم بتوانیم از آنچه برایش هزینه داده‌ایم استفاده کنیم.یکی از مواردی که همیشه ما را مشغول کرده نوع زنگ انتخابی است. ما می‌توانیم برای هر فرد یا گروه خاصی که با ما تماس می‌گیرند، زنگ خاصی مشخص کنیم. زنگ‌های مختلفی نیز درست شده‌اند که بر روی سایت‌های اینترنتی قرار دارند و معمولاً می‌توان آنها را بدون هزینه دانلود و نصب کرد ( با نام RingTone می‌توانید جستجو کنید). اما این سرویس نیز تقریباً برای اکثر کاربران یکنواخت شده است. اما تاکنون تماس‌گیرنده در انتخاب نوع زنگ دخالتی نداشته است.

اخیراً شرکت ورینگو  www.vringo.com  سرویسی جدید ارائه کرده که کاربران می‌توانند در هنگام تماس، فایل ویدیویی کوچکی را برای مقصد بفرستند و برای اینکار می‌توانند از کلیپ‌های موجود بر روی سایت ورینگو استفاده کند (البته با پرداخت هزینه) و یا کلیپ‌های شخصی را به کار برند. البته شما فقط برای گروه دوستان خود می‌توانید کلیپ بفرستید که به شما اجازه اینکار را بدهند.

به نظر می‌رسد در صورت عملی شدن این سرویس در آینده نزدیک باب جدیدی برای تبلیغ روی تلفن‌های همراه باز شود که بتواند تبلیغات ویدیویی را به سمت کاربران روانه کند. البته همه اینها در صورتی است که از یک تلفن همراه جدید استفاده کنید که توانایی پخش فایل‌های ویدیویی را داشته باشد.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 14863

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز