شیراز، خبرنگار همشهری: آدم‌ربای 200‌میلیونی که بعد از ربودن پسربچه 12‌ساله او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به دار مجازات آویخته شد.

هفتم بهمن ماه سال گذشته آدم‌ربایان پسربچه 12‌ساله‌ای را در شهرستان مرودشت در راه رفتن به مدرسه ربودند تا از پدرش 200میلیون تومان اخاذی کنند. در حالی که پلیس هر روز به آدم‌ربایان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد، آنها از ترس دستگیری، گروگان خود را رها کردند اما ساعاتی بعد از سوی پلیس دستگیر شدند. با دستگیری آدم‌ربایان و آزادی گروگان، نوجوان 12‌ساله در تحقیقات راز مهمی را فاش کرد. او گفت در زمانی که اسیر آدم‌ربایان بوده است، یکی از آنها وی را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است. با اظهارات تکان‌دهنده نوجوان 12‌ساله، بازجویی از متهم که وحید نام داشت از سر گرفته شد و او به آزار و اذیت گروگان نوجوان اعتراف کرد. بعد از اعترافات متهم، پرونده او برای رسیدگی به جرم لواط، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و قضات دادگاه بعد از محاکمه متهم، او را به اعدام محکوم کردند.
با تأیید حکم اعدام مرد جوان از سوی دیوان‌عالی کشور، این حکم صبح چهارشنبه گذشته به اجرا درآمد و مرد جوان به دار مجازات آویخته شد.

کد خبر 148502
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز