همشهری آنلاین: عامل قتل «روح‌الله داداشی»، قوی‌ترین مرد ایران، در ملاء‌عام به دار مجازات آویخته شد.

طناب دار

به گزارش ایسنا، ساعت 11:45 شامگاه شنبه ـ 25 تیرماه ـ ماموران کلانتری 39 گلشهر از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک درگیری خونین در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند و بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

در بررسی‌های ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل کرج مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر درگیر شده‌اند و یک نفر از سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکی‌رنگ، راننده خودروی دیگر را با وارد آوردن ضربات چاقو به ناحیه گردن و سینه مجروح کرده که فرد مضروب به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافته اما تلاش پزشکان نتیجه‌بخش نبوده و این جوان بر اثر شدت جراحات وارده از پای درآمده است.

تحقیقات بعدی نشان داد که مقتول، «روح‌الله داداشی»، از قوی‌ترین مردان ایران بوده است.

بر اساس این گزارش، تحقیقات مامورین برای واکاوی زوایای پنهان جنایت آغاز شد و آنها در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داده که شرکت‌کنندگان در نزاع، حین رانندگی با داداشی درگیری لفظی پیدا کرده‌اند و پس از درگیری فیزیکی، قوی‌ترین مرد ایران به ضرب چاقوی یکی از سه سرنشین خودروی پراید از پای درآمده است.

با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی، در کمتر از 24 ساعت هویت و مخفیگاه سه متهم شناسایی و در دو عملیات جداگانه، هر سه نفر در حالی که قصد داشتند از استان تهران خارج و متواری شوند، دستگیر شدند.

پس از دستگیری، متهم اصلی به نام «علیرضا ملاسلطانی» به قتل اعتراف کرد و سپس در دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد که این رای بامداد چهارشنبه (30 شهریورماه ) با گذشت حدود دو ماه از وقوع قتل، در محل جنایت واقع در 45 متری گلشهر، خیابان پونه غربی در ملاءعام به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 146255
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز