آخرین اخبار از کمیسیون اصل 90 مجلس حاکی از این است که گزارش اختلاس این کمیسیون احتمالا این هفته نیز به صحن علنی ارائه نمی‌شود.

فاضل موسوی یکی از اعضای این کمیسیون با تأکید بر اینکه نمی‌توان تا پیش از نهایی شدن گزارش کمیسیون درباره جزئیات آن اظهارنظر کرد، گفت: این گزارش تمام ابعاد و جوانب اختلاس 3هزارمیلیارد تومانی را دربرداشته و بسیاری از مسائل در این ارتباط را برای مردم مشخص می‌کند. به گفته وی هم‌اکنون قوه مقننه از جایگاه نظارتی خود، وقت مضاعفی را روی این مسئله گذاشته و در تلاش است که با ارائه گزارشی کامل از آنچه در جریان اختلاس بزرگ رخ داده است، گامی مهم در جهت رفع بی‌اعتمادی ایجاد شده بردارد.

یکی دیگر از اعضای این کمیسیون هم از جرح و تعدیل گزارش پرونده اختلاس در چارچوب مصالح نظام و ایفای وظایف مجلس خبر داد و گفت: قسمتی از گزارش کمیسیون اصل90 از بررسی پرونده تخلف مالی در صحن علنی کمیسیون با حضور اعضای ثابت و غیرثابت جهت مشورت و رایزنی‌های نهایی قرائت شده است.

سید حاجی محمد موحد در گفت‌وگو با مهر با تأکید بر اینکه قرائت گزارش کمیسیون اصل90 از پرونده اختلاس در هفته جاری بسیار بعید است، گفت: جلسات کمیسیون اصل90 برای بررسی و جمع بندی نهایی گزارش پرونده اختلاس، این هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 148397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز