همشهری‌آنلاین: ناصر سالار به عنوان مدیر عامل جدید بانک گردشگری تعیین شد. صلاحیت فرشاد حیدری برای سمت مدیر عاملی بانک ملی و قربان دانیالی برای تصدی مدیریت عاملی بانک صنعت و معدن نیز تائید شد

بانک مرکزی اعلام کرد: در پی برکناری منوچهر زمانی فریز هندی از سمت مدیر عاملی بانک گردشگری به علت نداشتن صلاحیت تخصصی لازم برای تصدی این سمت، کمیسیون ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی واعتباری در نشست اخیر خود، صلاحیت تخصصی ناصر سالار را برای عضویت در هیئت مدیره و تصدی سمت مدیرعاملی بانک گردشگری تائید کرد.

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی، از جمله با هدف توسعه گردشگری هشتم دیماه سال 1389 به ثبت رسید و سی ام دیماه رسما از بانک مرکزی مجوز فعالیت دریافت کرد.

پس از کشف تخلف بزرگ مالی در شبکه بانکی کشور بانک مرکزی اعلام کرد پرونده مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی را بازنگری می‌کند و در صورت نداشتن صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی اعلام شده، باید کنار بروند .

بانک مرکزی همچنین صلاحیت تخصصی فرشاد حیدری را برای سمت مدیر عاملی بانک ملی و قربان دانیالی را برای تصدی مدیریت عامل بانک صنعت و معدن تائید کرد.

کد خبر 148350
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز