چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۲
۰ نفر

شیکاگو: درحالی‌که زنان باردار بیشتر به استراحت می‌پردازند، پا به ماه بودن خانم میلر وی را از شرکت در ماراتن شیکاگو بازنداشت؛ تا جایی که تنها چند ساعت پس از شرکت در مسابقه برای وضع‌حمل راهی بیمارستان شد.

وی که روز مسابقه را طولانی‌ترین روز زندگی‌اش توصیف می‌کند، پس از به دنیا آوردن دخترش به خبرنگاران گفت: در گام‌های آخر متوجه شدم که شاید بهتر باشد مسیرم را به سمت بیمارستان کج کنم، با وجود این تصمیم گرفتم مسیر مسابقه را تا انتها طی کنم. در راه بیمارستان نیز فقط وقت کردم یک ساندویچ کوچک بخورم. وی حدود 6ساعت و 25‌دقیقه در مسیر طولانی مسابقه حضور داشت.

بازداشت بازیگر هری‌پاتر

لندن : بازیگر نقش موذی وینسنت‌کرب در فیلم‌ هری‌پاتر نیز در میان معترضان دستگیرشده انگلیس بود. پلیس مدعی است جیمی ویلت (بازیگر نقش یاد‌شده) به‌دلیل سرقت از یک فروشگاه، به غارت اموال‌عمومی نیز متهم است. ماموران به این اتهام‌ بسنده نکرده و به رسانه‌ها گفته‌اند که پس از بازرسی منزل پدری وی، چند بوته گیاه حشیش نیز یافته‌اند که نشان می‌دهد وی این ماده‌مخدر را نیز کشت و به احتمال زیاد مصرف می‌کرده است. با اینکه در اعتراض‌های انگلیس حدود 3‌هزار نفر دستگیر شده‌اند اما بازداشت این بازیگر ابعاد جدیدی به خبر‌های مربوط به آن داده است.

لوکس‌ترین اتوبوس

دبی: گران‌ترین اتوبوس جهان (با هزینه‌ ساخت بیش از 13‌میلیون دلار) عنوان لوکس‌ترین اتوبوس دنیا را نیز به‌خود اختصاص داد. این اتوبوس 15‌متری 16 ‌در، در میان همتایان خود سریع‌ترین است. سرعت این خودرو که ظاهری شبیه به لامبورگینی (یکی از گران‌قیمت‌ترین خودرو‌های جهان) دارد به 250‌کیلومتر در ساعت می‌رسد. لوکس‌ترین اتوبوس دنیا که در شهر دبی از آن رونمایی شد، می‌تواند 23‌نفر را جابه‌جا کند و علاوه براین الکتریکی‌بودنش آن را تبدیل به یک خودروی سبز کرده است. قرار است در آینده از این اتوبوس برای تردد در مسیر‌های عمومی کشور‌های جهان استفاده شود.

جنگل خمیده

ورشو: خمیده بودن درخت‌های جنگلی در غرب کشور لهستان به یک معما تبدیل شده است. این کاج‌ها که تنه آنها به شکل منظمی انحنا دارد در سال 1930‌و در زمانی که این کشور تحت اشغال آلمان نازی بود کاشته شده‌اند. این 400‌اصله درخت باعث شده‌اند که جنگل مذکور، «جنگل‌خمیده» نامیده شود. نظریه‌های گوناگونی برای توجیه ظاهر عجیب این جنگل وجود دارد، تا جایی که برخی دخالت انسان را در طراحی آنها مطرح می‌کنند و برخی دیگر نیز آنها را نوع خاصی از کاج با همین ویژگی ظاهری می‌دانند. با وجود این، تمام این نظریه‌ها نتوانسته رازآلودبودن این معمای لاینحل را کاهش دهد.

کد خبر 148317
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز