سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

کلرادو: گاو بارداری که داخل چاه سقوط کرده بود توسط ماموران اداره حمایت از حیوانات، آتش‌نشان‌ها و مردم نجات پیدا کرد.

cow

هنوز از سقوط این گاو ماده در یک چاه‌چوبی و مستطیل ‌شکل زمان زیادی نگذشته بود که رهگذران صدای ناله‌مانند گاو را شنیدند و برای نجاتش با مسئولان مربوطه تماس گرفتند. آنها سرانجام پس از چند ساعت تلاش به کمک یک جرثقیل توانستند گاو را که «لاکی» (خوش‌اقبال) نامیده می‌شد سالم از این مهلکه نجات دهند. البته پیش از رسیدن ماموران حمایت از حقوق حیوانات، یک مرد برای آرام شدن گاو وارد چاه شد و تا پایان عملیات کنار وی بود.

دسر 22‌هزار پوندی

لندن: رستورانی در انگلستان دسری را سرو می‌کند که 22‌هزار پوند معادل 43‌میلیون تومان قیمت دارد. این دسر پوششی از طلا و خاویار دارد و 2‌قیراط الماس نیز روی آن را تزئین کرده است. به گفته سرآشپز بلژیکی رستوران لیندس‌هاو که کنار بزرگ‌ترین دریاچه طبیعی انگلستان واقع شده، پودینگ این دسر از 4‌نوع مختلف از بهترین شکلات‌های بلژیکی با طعم‌هایی همچون هلو و پرتغال تهیه شده است. روکش تخم‌مرغی شکل آن را نیز یکی از بهترین جواهرسازان روس ساخته و قرار است این خوراکی گرانقیمت در «هفته‌ شکلات» سرو شود.

انفجار هنری یک خانه

هوستون: در نگاه نخست به‌نظر می‌رسد این خانه چوبی و ساکنان آن قربانی یک انفجار تمام عیار شده‌اند درحالی‌که هدف آقایان دن‌هاول و دن‌هاک از ساخت این نمای‌جنجالی فقط انجام یک کار هنری و متفاوت بوده است تا بتوانند داخل این خانه نمایشگاهی از دیگر آثار هنری برگزار کنند. سوراخ بزرگی که در طرف دیگر این خانه درست شده است این تصور را ایجاد می‌کند که یک سیاه‌چاله بزرگ، تمام اشیای بیرون را به داخل کشیده است. به گفته آقای هاول آنها برای عملی‌کردن ایده خود از 2‌خانه‌ با قدمت 90سال استفاده کرده‌اند.

بازجویی به خاطر عکاسی

گلاسکو: مردی به‌خاطر عکس ‌گرفتن از دختر4ساله خود مورد بازجویی قرار گرفت. درست هنگامی‌ که آقای کریس‌وایت داخل یک‌ مرکز خرید در نزدیکی شهر گلاسکو از دختربچه خود عکس می‌گرفت یک نگهبان جلوی وی را گرفت و به دلیل ممنوعیت عکاسی در فروشگاه از او خواست عکس‌هایی را که گرفته است پاک کند. مرد نیز پیش از رسیدن پلیس عکس‌هایی را که با گوشی‌تلفن‌همراهش گرفته بود به همراه شرح ماجرا داخل یک شبکه‌ اجتماعی اینترنتی به اشتراک گذاشت. سپس کمپینی 21‌هزار نفری در شبکه‌اجتماعی، ضد‌مسئولان این فروشگاه به‌وجود آمد که تا زمان لغو قانون ممنوعیت عکاسی، خرید از آن‌را تحریم کردند.

کد خبر 148214
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز