همشهری آنلاین: افتتاحیه نمایشگاه آثار نقاشی، کاریکاتور و پوستر "رسم رهایی" با موضوع فلسطین فردا 10 مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین،نمایشگاه رسم رهایی با حضور هنرمندان و مسوولان هنری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه حدود 100 اثر نقاشی، پوستر و کاریکاتور از حدود 100 هنرمند پیشکسوت و جوان با موضوع فلسطین به نمایش گذاشته خواهد شد.

همزمان با این نمایشگاه کارگاه نقاشی با موضوع فلسطین نیز با حضور پنج استاد نقاشی و پنج هنرمند جوان از ساعت 10صبح یکشنبه تا پایان روز برگزار می‌شود و در این کارگاه استادان نقاشی جمشید حقیقت‌شناس، رضوان صادق‌زاده، احمد وکیلی، احمد خلیلی‌فرد و مرتضی اسدی به خلق اثر می پردازند و هنرمندان جوان و شاگردان عاطفه نبی‌زاده، الناز زرین‌مهر، کریم بخشی، کیهان خلیلی‌فرد و حسن روح الامینی در کنار استادان و با راهنمایی آنها آثاری را خلق می‌کنند.

در نمایشگاه "رسم رهایی" آثاری هنرمندان پیشکسوت و جوان و طیف‌های مختلف هنری از جمله کامبیز درم بخش، بهمن عبدی، بهرام عظیمی، جواد علیزاده، فیروزه مظفری، محمد حسین نیرومند، جمال رحمتی، شاهرخ حیدری، سید مسعود شجاعی طباطبایی، قباد شیوا، مصطفی گودرزی، کوروش پارسا‌نژاد، سید حمید شریفی، حمید عجمی، سعید عجمی، محمدخزایی، علی وزیریان، علی هاشمی شهرکی، عبدالحمید قدیریان، عبدالمجید حسینی‌راد، احمد وکیلی، حبیب‌الله صادقی، کاظم چلیپا، مصطفی گودرزی، ایرج اسکندری، مرتضی اسدی، غلامعلی طاهری احمد خلیلی فرد و ... ارائه می‌شود.

نمایشگاه "رسم رهایی" به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی(9مهرماه) با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر 10 تا 14 مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 147146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز