همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار نقاشی لیلا پیرداوری و آثار خوشنویسی ثمانه قاسم‌پور در نگارخانه شماره 1 و 2 هنر ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاه آثار نقاشی لیلا پیرداوری شامل 20 اثر با تکنیک اکریلیک، رنگ‌روغن و کلاژ از 18 مهر تا 11 آبان ماه در نگارخانه شماره 1 هنر ایران برگزار می‌شود.

لیلا پیرداوری متولد 1354 است و تاکنون نمایشگاه‌هایی از آثار او در نگارخانه شیران مشهد، آتشزاد، بلاک‌هوک کالیفرنیا ، گالری برج مان دبی برگزار شده است.

لیلا پیرداوری از هنرمندان استان خراسان رضوی است و نگارخانه شماره 1 هنر ایران در ادامه برنامه‌های خود برای نمایش آثار هنرمندان استان‌ها، آثار این هنرمند را به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه نقاشی لیلا پیرداوری ساعت 15 دوشنبه 18 مهرماه در نگارخانه شماره 1 هنر ایران واقع در خیابان انقلاب، خیابان خارک گشایش می‌یابد و تا 11 آبان ماه ادامه دارد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی ثمانه قاسم‌پور نیز از 20 مهرماه در نگارخانه شماره 2 هنر ایران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه 20 اثر از قاسم‌پور از 20 مهر تا اول آبان ماه در این نگارخانه به نمایش گذاشته می‌شود.

ثمانه قاسم‌پور متولد 1370 است و نگارخانه شماره 2 هنر ایران که برای حمایت از دانشجویان به نمایش آثار دانشجویی اختصاص یافته است، نمایشگاه آثار این هنرمند را برگزار می‌کند.

نمایشگاه آثار ثمانه قاسم‌پور ساعت 15 چهارشنبه 20 مهرماه در نگارخانه شماره 2 هنر ایران واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه ارشد، شماره 10 گشایش می‌یابد و این نمایشگاه تا اول آبان ماه برپا است.

 

 

 

کد خبر 147800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز