همشهری آنلاین: مسابقه کارتون با موضوع گردشگری در ایران همزمان با هفته گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسین ایمانی خوشخو سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی و پذیرش نخستین دانشجویان ورودی رشته های برنامه ریزی گردشگری واکوتوریسم در دانشگاه علم وفرهنگ و لزوم آشنایی دیگر دانشجویان و علاقمندان با مباحث گردشگری، این دانشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری وجهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی طرح مدرسه پاییزی گردشگری را در هفته گردشگری اجرا می کند.

ایمانی خوشخو گفت: طرح مدرسه پاییزی گردشگری با علم و فرهنگبر اساس نیاز‌های موجود در گستره جامعه و با سه رویکرد آموزشی، پژوهشی وفرهنگی طراحی وبرنامه ریزی شده است و آموزش های آن بر دو هسته آموزشی اصلی گردشگری( طبیعی وفرهنگی) استوار است و کارگاه های آموزشی به مدت 10روز برای آشنایی اب مبانی علمی گردشگری برگزار می‌شود.

دبیر طرح مدرسه پاییزی گردشگری گفت: بخش فرهنگی این طرح نیز با رویکرد فرهنگی وهنری طراحی وتدوین شده و مبتنی بر مسابقه کارتون با موضوع گردشگری در ایران است که این رویکرد سابقه اندکی در حوزه گردشگری دارد و امید است مورد استقبال دانشجویان، هنرمندان، علاقمندان و مطبوعات قرار گیرد.

هنرمندان و علاقمندان می توانند آثار کارتونی خود را تا 16 مهرماه به دانشگاه علم و فرهنگ ارسال کنند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی افزود: هفته گردشگری با آغاز طرح مدرسه پاییزی گردشگری، تقدیر از دانشجویان رتبه اول گردشگری و برپایی کارگاه های گردشگری پنجم مهرماه در دانشگاه علم و فرهنگ آغاز می‌شود.

ایمانی خوشخو ادامه داد: محور پژوهشی این طرح نیز با توجه به اهمیت سال جهاد اقتصادی و بر مبنای گردشگری اقتصادی طراحی وتدوین شده که مبتنی بر دریافت جدید ترین مقالات بخش گردشگری اقتصادی است وبا عنوان پژوهشی در گردشگری اقتصادی در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و نتایج پژوهش‌های اقتصادی در حوزه گردشگری طی سمیناری ارائه خواهد می‌شود.

مراسم افتتاحیه هفته گردشگری و طرح مدرسه پاییزی گردشگری با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، رییس جهاد دانشگاهی، و استادان و دانشجویان گردشگری ساعت 8تا 12 روز سه شنبه پنجم مهرماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 146685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز