شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مهلت ارسال آثار به هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران تا پایان شهریور ماه جاری تمدید شد.

negargari

به‌گزارش ستاد خبری هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران، مهلت ارسال آثار به هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران تا 31 شهریور ماه جاری و مهلت ارسال مقالات به این دو سالانه تا 10 مهر ماه تمدید شد. هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری انجمن نگارگری‌ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با هدف ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت در نگارگری با تأکید بر پشتوانه علمی، آذرماه 1390 در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی این دوسالانه محمود شالویی است و خشایار قاضی زاده، سلیمان سعیدآبادی، پرویز حاصلی، عباس سلیمانی، امیر طهماسبی، محمدحسین آقامیری، میثم حسن خانی، احسان قائمی، حسین عصمتی، داوود ثمری و عبدالرحیم سیاهکارزاده ازجمله اعضای این شورا هستند.

براساس این فراخوان، با پیشنهاد شورای برنامه‌ریزی، طراحی به شیوه نگارگری به بخش مسابقات اضافه شده است و نقاشی زیر‌روغنی به‌طور مستقل قضاوت خواهد شد. به همین دلیل رقابت در 6بخش نگارگری، تذهیب، تشعیر، گل و مرغ، نقاشی زیر روغنی و طراحی برگزار‌می‌شود. هشتمین دوسالانه نگارگری با موضوع آزاد برگزار می‌شود. به یمن برگزاری هشتمین دوره این رقابت هنری، آثار با موضوع امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) در مسابقه مورد توجه قرار خواهد گرفت و هنرمندان می‌توانند تا پایان شهریورماه جاری آثارشان را به‌‌www.2salane.ir ارسال کنند.

کد خبر 145868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز