دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری بین الملل: وحید هاشمیان آماده بازگشتی دوباره است او پس از فصلی ناامید‌کننده در بوندسلیگا تجربه‌ای تلخ را هم همراه با تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی داشت.

 او که پیش از شروع جام جهانی آسیب‌دیده و 5 هفته آخر بوندسلیگا را استراحت کرده بود با وجود اینکه مهاجم ثابت تیم ملی در هر سه بازی جام جهانی بود به غیر از ضربه سری که در بازی با مکزیک به سمت دروازه سانچز زد و گلر مکزیکی گرفت دیگر حرکت موثری نداشت. او که پس از جام جهانی مستقیم به اردوی هانوفر بازگشت پس از یک ماه تمرین مداوم دوباره به اوج برگشته و می‌خواهد بار دیگر هلی‌کوپتر ( لقبی که در فوتبال آلمان به وحید داده‌اند) باشد.

 آنچه در ادامه می‌خوانید مصاحبه وحید پس از گلزنی در سه بازی تمرینی تیمش با روزنامه‌ای محلی از شهر هانوفر است.


مشکل آسیب‌دیدگی کمرت برطرف شد؟
حتی در زمانی هم که در تعطیلات در مونیخ بسر می‌بردم و به هانوفر آمدم، دست به مداوا زدم. اکنون وضعیت کمرم خیلی بهتر شده است؛ به طوری که از درد گذشته خبری نیست. بدون مشکل خاصی می‌توانم تمرین کنم؛ هر چند عضو مصدومم را زیر برق می‌گذارم و آب درمانی نیز می‌کنم. 

 اوضاعت در اردوی ولدن چطور است؟
خیلی خوب. اینجا منطقه واقعا زیبایی است؛ البته تاحدی گرم است؛ اما با این آب و هوا از زمان حضورم در ایران آشنا هستم. هوای خیلی گرم را به هوای خیلی سرد ترجیح می‌دهم. 

 ولی گرما آدم را کلافه می‌کند؟
البته مثل سایر بازیکنان تیم من هم تا حدی خسته هستم؛ اما تا اولین بازی تیم در بوندس لیگا مطمئنا آماده می‌شوم.

چه برنامه‌ای برای فصل جدید داری؟
اول از همه می‌خواهم خوب تمرین کنم و در مسابقات تدارکاتی خوب ظاهر شوم و البته گل هم بزنم. در فصل آینده با مشکل خاصی روبه‌رو نیستم. هر چند فصل قبل اوضاع کاملا متفاوت بود.

چطور؟
در ابتدای فصل خیلی خوب بازی نکردیم و بیشتر دیدارهایمان را با تساوی به پایان رساندیم؛ اما امسال وضع کاملا فرق می‌کند چراکه هجومی‌تر بازی خواهیم کرد و برای این منظور بازیکنانی با خصوصیات هجومی‌ را استخدام کرده‌ایم. در این بین می‌خواهم تا می‌توانم گل بزنم و خوشحال باشم. 

 یک سال قبل، از بایرن مونیخ به هانوفر آمدید؛ اما فقط چهار گل زدی.
باور کنید می‌خواستم بیش از این گل بزنم. وقتی موقعیت‌ها خراب شود، گفته می‌شود وحید بد عمل کرده؛ اما من و مهاجمین دیگر صاحب موقعیت‌های خیلی کمی‌ شدیم. بازی‌ها را خیلی دفاعی شروع کردیم و در پایان فصل هم با بدشانسی به دلیل مصدومین زیاد روبه‌رو شدیم.

فکر می‌کنی چه چیزی در تیم باید بهتر شود؟
در فصل قبل تعادل و ثبات خوبی نداشتیم. اول بردیم، بعد باختیم؛ اما اکنون باید با ثبات‌تر بازی کنیم. 

 فکر می‌کنی اوضاع مناسب است؟
احساس می‌کنم تیم از فصل قبل بهتر شده و ترکیب بهتری دارد.

چند گل خواهی زد؟
بیشتر از فصل قبل. (می‌خندد) 

 می‌توانی روی سانترهای سابایژی هوستل کار کنی؟
سانترهای خیلی خوبی دارد، سانترهایی که همیشه احتیاج دارم. اینجور در مسابقات دوستانه توانستم سه گل با ضربه سر به ثمر برسانم. 

 فکر می‌کنی کدامیک از مهاجمین بتواند زوج مکمل شما در خط حمله شود؟
برایم فرقی نمی‌کند کدامیک از مهاجمین کنارم بازی کند. دوست دارم وقتی بازی می‌کنم، مهاجم دیگر تیم با من کاملا هماهنگ باشد.

کد خبر 1461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز