جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

امیر بهادری نژاد: 1-هنگامی که دوربین‌های تلویزیونی در نمای کلوزآپ نحوه نشستن شیث رضایی روی نیمکت و چهره حمید استیلی را به تصویر کشیدند کاملا مشخص شد که فشار روحی و روانی بر بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس غلبه کرده است

و هنگامی که محمد نوری در نیمه دوم ضربه پنالتی خود را به بیرون زد این واقعیت بیشتر نمایان شد که پرسپولیس از لحاظ روحی برای این بازی آمادگی نداشته است؛ شاید بازی با ذوب‌آهن کادر فنی پرسپولیس را فریب داده باشد.

2-یکی از بازنده‌های بازی دیشب قطعا تلویزیون بود که نه صحنه آهسته ضربه جباری که به تیر دروازه پرسپولیس خورد را پخش کرد و نه از نزدیک خطای منجر به ضربه پنالتی را نمایش داد؛ بگذریم از اینکه قبل از وقوع خطای پنالتی، پخش بازی چندثانیه‌ای قطع شد.

3-پرکارترین افراد دخیل در شهرآورد دیشب، تماشاگرانی بودند که بارها با نور لیزر خود بازیکنان دو تیم را آزار دادند. باید زودتر فکری به حال این پدیده در حال گسترش در ورزشگاه‌ها کرد.

4-با اینکه شهرآورد هفتادویکم از لحاظ بار فنی وزن چندانی نداشت اما سرمربی استقلال با قراردادن میداوودی در ترکیب اصلی و بازی تهاجمی جسارت خود را نشان داد هرچند شاید او می‌توانست با کمی شجاعت بیشتر در 30 دقیقه اول نیمه دوم پیروزی تیمش را زودتر تثبیت کند. از سوی دیگر پرسپولیس بار دیگر از دفاع‌های کناری و قلب خط دفاعی ضربه خورد و مشخص شد که کادر فنی این تیم پس از 7 هفته، هنوز این مشکل را کالبدشکافی نکرده است. حمید استیلی دیشب بیشتر به واقعیت‌های تیم خود پی برد و به این واقعیت تلخ رسید که فاصله میان سرمربیگری در شهر‌آورد با دستیار بودن، از زمین تا آسمان است.

5-... و اما داور مسابقه که به اقتدار مشهور است سعی کرد به جای اجرای صرف قانون، بیشتر بازی را مدیریت کند و به همین دلیل از کنار تکل دوپای مازیار زارع در دقایق پایانی بازی یا ضربه آرنج محمد نصرتی به‌صورت مهاجم استقلال در نیمه اول به‌راحتی عبور کرد.

کد خبر 145748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز