محمد نوری، هافبک تأثیرگذار پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم هیچ ترسی از رویارویی با تیم پرمهره استقلال ندارند.

محمد نوری

نوری در آستانه این بازی حساس به همشهری می‌گوید: «از اول هم گفته بودم که استقلال شکست‌ناپذیر نیست و تیم ما پتانسیل پیروزی مقابل این تیم را دارد. البته این بازی برای هر دو تیم سخت است و هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند، برنده بازی خواهد شد.»

او ادامه می‌دهد: «سال گذشته در 2بازی رفت و برگشت بهتر از استقلال بازی کردیم ولی متأسفانه به ناداوری باختیم. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که از دست بازیکنان خارج است. در بازی‌های سال گذشته داوری به ضرر ما شد. الان خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم و همه دیدند که مقابل صنعت نفت و ذوب آهن چقدر خوب بازی کردیم. من دوست ندارم برای تیم حریف کری بخوانم ولی با اطمینان می‌گویم که استقلال را شکست خواهیم داد.»

پرسپولیس و استقلال در خط میانی بازیکنانی تعیین‌کننده و تأثیرگذاری دارند و نوری هم معتقد است که جنگ اصلی در میانه میدان خواهد بود. نوری در این خصوص می‌گوید: «من هم قبول دارم که هر تیمی میانه میدان را در اختیار بگیرد، برنده خواهد بود. استقلال در خط هافبک بازیکنان خوبی دارد ولی بازیکنان خط میانی پرسپولیس فوق‌العاده هستند که هر کدام سابقه ملی هم دارند.» نوری در پاسخ به این سؤال که قبول داری استقلال نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده، می‌گوید: «ما هم قوی‌تر شده‌ایم و این موضوع یک طرفه نیست.»

فرهاد مجیدی این روزها آماده‌ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و به‌طور حتم در بازی جمعه هم یکی از بازیکنان خطرناک تیمش خواهد بود. نوری هم مهار مجیدی را سخت توصیف کرده و می‌گوید: «او کاپیتان و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان استقلال در سال‌های اخیر بوده که این روزها در آمادگی کامل قرار دارد. او می‌تواند همیشه خطرناک باشد ولی امیدوارم بازیکنان ما مجیدی را مهار کنند تا او مقابل پرسپولیس گلزنی نکند.»

برخی معتقدند که نوری نسبت به فصل گذشته افت کرده و تأثیرگذاری سال قبل را ندارد. او در این مورد می‌گوید: «وقتی هافبک یا مهاجم در فوتبال ایران گل نزند، همه می‌گویند که افت کرده ولی در مورد خودم باید بگویم که افت نکرده‌ام. من امسال گل نزده‌ام ولی 3 پاس گل داده‌ام و 6 پاس تک به تک هم داده‌ام که بازیکنان استفاده نکرده‌اند. من از عملکردم در این فصل راضی هستم.»

نوری سال گذشته دروازه استقلال را باز کرد ولی داور گل او را مردود اعلام کرد. او می‌گوید: «هر بازیکنی دوست دارد در شهرآورد گل بزند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی سال گذشته حیف شد که گل سالم مرا قبول نکردند. واقعا برای من فرقی ندارد چه کسی گل بزند و برد پرسپولیس از همه چیز برایم مهم‌تر است. من در صبای قم سابقه گلزنی به استقلال را دارم که آن زمان وحید طالب‌لو دروازه‌بان این تیم بود. سال گذشته هم به مهدی رحمتی در سپاهان از روی نقطه پنالتی گل زدم، امیدوارم که روز جمعه هم یک بازی خوب را مقابل استقلال انجام دهم و کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند. از تماشاگران پرسپولیس هم می‌خواهم که این تیم را تا آخرین ثانیه حمایت کنند.»

کد خبر 145517

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز