همشهری‌آنلاین: شهردار تهران در جریان بازدید هشت ساعته از 5 پروژه بزرگ عمرانی پایتخت ، هدف شهرداری از اجرای طرح های عمرانی را ایجاد شرایط بهتر برای زندگی مردم اعلام‌ کرد.

قالیباف

به تهران سما به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، دکتر محمدباقر قالیباف ‌همراه با دکتر عیسی‌شریفی معاون هماهنگی و امور مناطق و دکتر مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی وتعدادی از مدیران و شهرداران مناطق از پروژه‌های پل طبقاتی بزرگراه‌ شهید صدر، ادامه بزرگراه‌ امام‌علی(ع) (حدفاصل مسیل‌باختر تا آزادگان)، ادامه‌ آزاد راه آزادگـان (حدفاصل خیابان مفتح تا پل شهید‌کاظمی) ، پل کاروانسرای‌سنگی یک و نهایتاً تونل‌ امیرکبیر بازدید کرد.

شهردار تهران درجریان سرکشی به طرح‌های عمرانی بزرگ پایتخت گفت: هدف مدیریت شهری،‌انجام صحیح و دقیق پروژه‌های عمرانی در تمام نقاط پایتخت است تا تسهیلات و امکانات حمل و نقلی جدیدی برای مردم فراهم‌شود و آن ها بتوانند شرایط بهتری را برای زندگی‌کردن در شهر تجربه کنند.

profile muncipalityوی ادامه داد: البته هر پروژه عمرانی در شهر بالطبع مشکلاتی را برای ساکنان مناطق مجاور آن ایجاد‌می‌کند که به‌همین دلیل باید سعی‌کرد این مسأله در کوتاه ترین زمان ممکن حل‌شود . بنابراین راهبرد شهرداری تهران در پروژه‌های شهری ، تسریع در تکمیل عملیات عمرانی توأم با اعمال فاکتورهای دقت و صحت است.

گفتنی‌است در‌جریان این بازدید ، دکتر‌قالیباف و هیأت همراه از‌ کارخانه تولید‌ قطعات عرشه پل‌های صندوقه‌ای پیش‌ساخته بتنی نیز دیدن‌کردند.

در این کارخانه با بهره‌گیری از امکانات مناسب، کار ساخت و عمل‌آوری قطعات بتنی پیش‌تنیده به عرض 9 تا 13 متر به‌انجام می‌رسد.

از تولیدات این کارخانه در ساخت پل‌های کاروانسراسنگی، شیخ‌فضل‌اله‌نوری و برخی قسمت‌های پل بزرگراه صدر استفاده خواهدشد. وزن برخی از این قطعات به 60 تن می‌رسد.

کد خبر 144502
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز