گروه حوادث: در حالی که اعضای خانواده شهید رجب پور، مامور بدرقه پلیس آگاهی تهران، در حال تدارکات مراسم خاکسپاری او بودند، در جریان یک تصادف مرگبار خواهر و خواهر‌زاده وی نیز جان باختند.

تشیع

صبح چهارشنبه گذشته بعد از اینکه مراسم تشییع پیکر شهید رجب پور در مقابل پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برگزار شد، جسد او به شمال کشور انتقال داده شد تا طی مراسمی در زادگاهش در شهرستان رضوانشهر به خاک سپرده شود، اما درست زمانی که اعضای خانواده او سرگرم تدارکات مراسم تدفین بودند، حادثه دیگری رخ داد که داغ این خانواده را بیشتر کرد.

برادر شهید رجب پور در گفت‌وگو با همشهری گفت: روز چهارشنبه جسد برادرم را از تهران به پزشکی قانونی بندرانزلی بردیم تا بعد از انجام مقدمات لازم، صبح 30‌مردادماه در رضوانشهر به خاک بسپاریم. در این مدت همه اعضای خانواده درگیر مراسم عزاداری بودیم و در این میان خانواده خواهرم هم هر روز از محل زندگی‌شان در «پره سر» به خانه مادرم در رضوانشهر می‌آمدند تا به او دلداری دهند و در مراسم شرکت کنند.

او ادامه داد: پنجشنبه شب هم خواهرم به همراه همسرش و دختر 3ساله‌شان به خانه مادرم آمده بودند تا کنار اعضای خانواده باشند. حدود ساعت2:30 بامداد جمعه بود که آنها تصمیم گرفتند به خانه‌شان در پره سر برگردند. خواهرم در این مدت به خاطر غم از دست دادن برادرمان، حسابی خسته و رنجور شده بود. وضعیت دامادمان هم به همین صورت بود و آنها از زمانی که خبر شهادت برادرمان را به ما دادند، استراحت نکرده بودند. برای همین از دامادمان خواستیم که شب را در خانه بمانند اما آنها باید به خانه‌شان سرکشی می‌کردند.

چند دقیقه بعد خواهرم به همراه همسر و دخترش سوار ماشین پیکان شدند و به طرف خانه‌شان به راه افتادند. یک ساعت از رفتن آنها نگذشته بود که از کلانتری پره‌سر با من تماس گرفتند. رئیس‌کلانتری پشت خط بود و می‌گفت که برای خواهرم و خانواده‌‌اش اتفاقی افتاده. وقتی خبر را شنیدم، دنیا روی سرم خراب شد.

با عجله راهی پره‌سر شدم و آن وقت بود که در جریان حادثه قرار گرفتم. ظاهرا وقتی خواهرم و اعضای خانواده‌‌اش در راه رفتن به خانه بودند، دامادمان به‌علت خستگی زیاد و خواب آلودگی کنترل ماشین را از دست داده و خودروی آنها با شدت زیادی به یک تیر چراغ برق برخورد کرده بود. شدت این تصادف به حدی بود که خواهرم و دختر 3ساله‌‌اش در دم جان باختند و دامادمان مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

براساس این گزارش، تصادف مرگبار در حالی رخ داد که هنوز مراسم خاکسپاری شهید رجب پور برگزار نشده بود. به این ترتیب مراسم خاکسپاری خواهر و خواهر‌زاده استوار رجب‌پور جمعه گذشته برگزار شد و صبح امروز نیز پیکر وی به خاک سپرده شد.

شهید رجب پور، یکی از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بود که بعد از ظهر یکشنبه گذشته در حالی که قصد داشت 4 متهم خطرناک را از دادسرای جنایی تهران به وسیله تاکسی به اداره آگاهی منتقل کند، هدف حمله متهمان قرار گرفت و آنها هنگام اجرای نقشه فرار، وی را به شهادت رساندند. کمتر از 48‌ساعت بعد از این جنایت، ماموران پلیس موفق شدند عامل اصلی این حادثه را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کنند و تحقیقات برای دستگیری 2 متهم فراری دیگر ادامه دارد.

کد خبر 143671
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز