جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه تریلر «هُوو» در این استان گفت: نقص در سیستم ترمز «هُوو» علت بروز این حادثه اعلام شده است.

تصادف هوو

سرهنگ سیدمهدی پورپیغمبر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر وقوع تصادفی مرگبار در اتوبان پاسداران تبریز گفت: در ساعت 15: 17روز پنجشنبه یک دستگاه تریلر «هُوو» حامل شیر که در مسیر شمال به جنوب اتوبان در تردد بود به علت عدم‌توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از عقب با یک دستگاه خودروی سواری دیگر برخورد و پس از آن به علت نقص در سیستم ترمز با 12دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کرد.

 وی افزود: پنج نفر نیز در این تصادف سریالی مجروح شدند که چهار تن آنان به صورت سرپایی و در محل مورد معالجه قرار گرفتند و یک تن دیگر نیز برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

 رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارشناسان در بررسی تصادف دریافتند که به علت نقص سیستم ترمز این اتفاق رخ داده است، گفت: راننده در لحظه برخورد اولیه اقدام به ترمز کرده اما به دلیل نقص فنی از طریق تعویض دنده و گرفتن ترمز‌های متعدد سرانجام توانست که تریلر را متوقف کند.

 مالک خودرو علی‌رغم مراجعه به شرکت برای رفع نقص، پذیرش نشده است!

 وی افزود: براساس اظهارات راننده «هُوو» این فرد برابر فراخوان شرکت‌ سازنده به این شرکت مراجعه کرده بود اما به دلیل آن که مخزن و باک لازم برای رفع نقص سیستم ترمز وجود نداشت کارخانه از پذیرش این تریلر خودداری کرده بودند.

 پورپیغمبر با بیان اینکه بر اساس بررسی انجام شده شرکت واردکننده نیز در این تصادف مقصر شناخته شده است گفت: بیش از 30 میلیون تومان خسارت نقدی به 13 خودرو وارد شده است.

  «هُوو» 40 گوسفند را تلف کرد

سرهنگ محمد قربانی، فرمانده انتظامی جاجرم استان خراسان شمالی از برخورد یک دستگاه کامیون «هُوو» با گله گوسفندان در حوزه استحفاظی این شهرستان خبرداد.

 وی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده «هُوو» با گله گوسفندان، ماموران پلیس‌راه در محل حاضر شدند.

 وی بیان داشت: در این محل یک دستگاه کامیون کشنده «هُوو»، با گله گوسفندان در کیلومتر 35 محور جاجرم- سبزوار برخورد کرده بود که بر اثر برخورد کامیون «هُوو» با گله گوسفندان، 40 راس گوسفند تلف شده است.

کد خبر 150840
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز