مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان قزوین خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سید قاسم موسوی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزاده راه زنجان – قزوین خبرداد و گفت: ۴ تیم امداد و نجات جاده‌ای با بکارگیری چهار دستگاه آمبولانس و خودروی نجات اقدام به امدادرسانی کردند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: امروز در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای و برخورد ۹ خودروی سواری با ندای امداد هلال احمر جهت ارائه خدمات امدادی تماس تلفنی برقرار شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات جاده‌ای پایگاه امداد و نجات شمالغرب و ۲ تیم دیگر نیز از پایگاه عوارضی زنجان – قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این تصادف زنجیره‌ای ۳۶ نفر از هموطنان حادثه دیده و ۲۸ نفرنیز مصدوم شدند.

موسوی اظهار کرد: از این تعداد چهار مصدوم به صورت سرپایی درمان و ۲۴ نفر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: این سانحه رانندگی در کیلومتر ۲۳ اتوبان زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بیش از سه ساعت خدمات پیش بیمارستانی و رها سازی را در این سانحه رانندگی ارائه دادند.

موسوی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات  تماس بگیرند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: طرح امداد و نجات نوروزی در ۱۵ پایگاه ثابت و موقت این استان در حال اجراست که امسال چهار پایگاه موقت به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اضافه شده است.

کد خبر 665846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha