همشهری آنلاین: سرباز فداکار نیروی زمینی ارتش، گروهبانیکم وظیفه وحید جمشیدی که با ازخودگذشتگی در نجات جان مصدومان یک سانحه تصادف خود دچار سانحه شده بود؛ جمعه 28 مرداد 90 پس از گذشت یک ماه بستری در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، وحید جمشیدی، سرباز نیروی زمینی ارتش در 26 تیرماه سال جاری در مسیر بازگشت از مسجد مقدس جمکران با یک خودروی واژگون شده مواجه شده و با از خودگذشتگی و ایثار به کمک سانحه دیدگان می شتابد که پس از نجات جان سرنشینان آن سانحه، خود با یک خودرو سواری برخورد کرده و به شدت مصدوم می شود.

این گروهبان وظیفه شناس نیروی زمینی ارتش در این حادثه از ناحیه نخاع، مهره های گردن و پای چپ دچار شگستگی و مصدومیت شده و نزدیک به یک ماه نیز در بیمارستان بستری شده بود که در نهایت علی رغم تلاش تیم پزشکی بر اثر شدت جراحات وارده صبح امروز جمعه در بیمارستان خانواده ارتش دار فانی را وداع و به سوی معبود خویش شتافت.

بنابراین گزارش، در مدت بستری بودن وی در بیمارستان، تعدادی از مسئولان کشوری و لشگری به دلیل اهمیت کاری که این سرباز فداکار انجام داده بود، با حضور در بیمارستان با خانواده وی دیدار و از ایشان دلجویی کردند.

مراسم تشییع پیکر این سرباز قهرمان ایران اسلامی ساعت 11:00 صبح روز شنبه (29/5/90) با حضور فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مقابل درب اصلی ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشییع و سپس در بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 143554
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز