مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات دبیر شورای‌عالی ترافیک کشور نسبت به غیرفنی بودن تونل توحید گفت:

عجیب است که تلاش قابل تقدیر مدیریت شهری که با استفاده از توان مهندسان داخلی در مدت زمانی کوتاه به خدمت شهروندان تهرانی در آمده، امروز به خاطر بداخلاقی‌های سیاسی مورد تخریب و سؤال قرار گرفته است.

علی عباسپور تهرانی فرد در این باره به سما گفت‌: تونل توحید یکی از مؤثرترین شریان‌های ترافیکی شهر تهران است که حجم ترافیک اتوبان نواب را در حد فاصل میدان جمهوری تا میدان توحید کاهشی چشمگیر داده و حلقه وصلی میان اتوبان چمران و نواب ایجاد کرده است.این نماینده مجلس تاکید کرد: اجرای چنین پروژه‌های فنی و علمی اقدامی قابل تحسین است که برای رفع دیگر گره‌های کور ترافیک شهر نیز باید از این روش استفاده شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف سیاسی افرادی که این مسائل را مطرح و رسانه‌هایی که آن را منعکس می‌کنند اظهار داشت: بسیار تأسف برانگیز است که منافع ملی و منافع مردم فدای این نظرات سیاسی می‌شود. وی با اعلام اینکه ما در حال حاضر مدیریت مطلوبی در شهر تهران داریم و اداره ترافیک به‌خوبی انجام می‌شود، افزود: برخی گروه‌ها تحمل دیدن مدیری که تلاش زیادی می‌کند و عملکردش انعکاس مطلوبی داشته و مردم از او راضی هستند را ندارند و می‌خواهند با انتقادات سیاسی منافع خود را که در خطر می‌بینند حفظ کنند.

کد خبر 142814
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز