چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

جشن رمضان در گوشه و کنار شهر برپاست!

هفته‌نامه دوچرخه شماره 614

فرهنگ‌سرای بهمن برنامه «پرتوی از نور» را برگزار می‌کند. دراین برنامه‌ علاقه‌مندان به آشنایی بامعارف قرآنی، آموزه‌های دینی، روان‌خوانی و جزءخوانی قرآن کریم می‌توانند حضور پیدا کنند. شایان ذکر است این برنامه هر روز تاپایان ماه مبارک رمضان، پس از اقامه نماز ظهروعصراجرا می‌شود.

در فرهنگ‌سرای خاتم ویژه برنامه «بر آستان جانان» همچنان ادامه دارد. نمایش‌های خیابانی، تئاتر،کلیپ، پرده خوانی و برپایی غرفه‌های متعدد در زمینه‌های گوناگون از جمله برنامه‌های این فرهنگ‌سراست.

در فرهنگ سرای قرآن طرح « رمضان با قرآن» برگزار می شود .

این طرح شامل برگزاری یک دوره فشرده آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به شیوه غیرحضوری است. شماره فرهنگ‌سرای قرآن 55765886 است.

در فرهنگ‌سرای تهران نیز برنامه «پر از فانوس» که بخشی از جشن بر آستان جانان به شمار می‌آید، در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای تهران در این جشن از جوانان مناجات خوان محله ، مکبران نوجوان ، مؤذنان،  شاعران مذهبی، حافظان و قاریان قرآن و... تجلیل می‌شود.برای اطلاعات بیشتر با شماره44143777 تماس بگیرید.

فرهنگ‌سرای امید هم هم‌زمان با ماه مبارک رمضان همسو با سایر مراکز فرهنگی- هنری سازمان، با مشارکت در طرح گسترده برآستان جانان، هر شب از ساعت 22تا 24میزبان جمع کثیری ازروزه داران است. غرفه های متنوع همچون سفالگری، خوشنویسی، تذهیب، خوشنویسی روی سنگ و... در این فرهنگ‌سرا دایر است.

علاقه مندان می‌توانند باتلفن 33302588 تماس بگیرند.

کد خبر 142661
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز