یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فوجیتسو به همراه شرکت کی‌دی‌دی‌آی (KDDI)، بزرگ‌ترین اپراتور بی‌سیم ژاپن، سرانجام تلفن هوشمند جدید خود را رونمایی کردند

فوجیتسو

به گزارش برنا، این تلفن‌همراه که آی اس12 تی (IS12T) نام دارد، به چند دلیل از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است. اول این‌که این محصول اولین تلفن همراه ویندوز موبایل ژاپنی محسوب می‌شود.

این محصول اولین گوشی هوشمندی به حساب می‌آید که با سیستم عامل جدید ویندوز، ویندوز فون مانگو عرضه خواهد شد و به تمام این اولین‌ها باید این را هم افزود که این محصول اولین تلفن هوشمندی است که در مقابل آب و گرد و غبار ایمن شده است.

به گفته شرکت تولید کننده قرار است این محصول که در تعدادی محدود تولید خواهد شد در سپتامبر 2011 عرضه شود.

بر اساس گزارش فون‌انگدگت‌نیوز، همچنین این تلفن همراه از بالاترین کیفیت دوربین برای گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد و به دوربین 13.2 مگا‌پیکسلی مجهز شده است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که در نوع خود با توجه به اندازه جمع و جور IS12T قابل توجه است.

کاربران نه تنها می‌توانند خواندن و ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس را به راحتی با این موبایل انجام دهند، بلکه از امکان ذخیره و به اشتراک گذاری داده‌ها از طریق ابر ویندوز لایو نیز بهره‌مند هستند. این گوشی هوشمند جذاب با به کارگیری برنامه‌های کاربردی فراوان و پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 آخرین مرورگر وب، جستجوی اینترنتی کاربران را آسان می‌کند.

کد خبر 142462
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز