همشهری آنلاین: مسابقات چهار وزن اول جام پیت لاسینسکی لهستان روز جمعه (14 مرداد) در سالن کازیمیرا شهر رادوم لهستان برگزار شد که تیم ایران با سه نماینده در اوزان 84 و 120 کیلو گرم کار خود را در آخرین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی آغاز کرد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 84 کیلوگرم طالب نعمت پور در دور نخست الکساندرشیشمان از اوکراین را در سه تایم با نتیجه صفر بر سه، دو بر یک و یک بر صفر شکست داد اما در دور دوم به آلن خوگائف از روسیه باخت و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، نعمت پور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مغلوب ساوید هامزاتاو از بلاروس شد و از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور اول ریکاردو میلز از آلمان را در دو تایم با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز سرگو گوگی سوانیدزه از گرجستان را در دو تایم و با نتیجه مشابه دو بر صفر شکست داد. وی در دور سوم ایوان ایوانف از بلغارستان را مغلوب کرد و با شکست درمیل بایرس از آمریکا در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. باباجان زاده در دیدار فینال به مصاف اسماعیل گوزل از ترکیه رفت و در دو تایم و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این کشتی‌گیر شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در همین وزن امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم هیکی نبی، قهرمان جهان از استونی را با نتیجه سه بر صفر و دو بر صفر مغلوب کرد، اما در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب اسماعیل گوزل از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، قاسمی به گروه شانس مجدد رفت اما در آنجا به آنتون داک از کرواسی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات سه وزن دوم جام پیت لاسینسکی لهستان عصر روز شنبه آغاز می‌شود.

 

کد خبر 142322
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز