همشهری آنلاین: کار 5 فرنگی‌کار ایرانی با یک مدال نقره و یک مدال برنز پایان یافت.

wrestling

در پایان رقابت‌های جام پیت لاسینسکی لهستان تیم ایران صاحب یک مدال نقره توسط بشیرباباجان زاده در وزن 120 کیلوگرم و یک مدال برنز توسط عبدالمحمد پاپی در وزن 60 کیلوگرم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها شنبه (15 مرداد) در وزن 60 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی در دور اول در مصاف با کشتی‌گیر استونی در دو تایم چهار بر صفر از سد حریف خود گذشت. وی در دور دوم مقابل جارکو کیا از فنلاند در دو تایم با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. پاپی در مرحله یک چهارم نهایی نیز جو بترمن از آمریکا را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل یرلوب کالابایف از بلاروس در دوتایم با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. پاپی در دیدار رده‌بندی آریک میرلات ترکیه‌ای را در سه تایم با نتیجه صفر بر یک، سه بر صفر و سه بر صفر و با اجرای سالتو باراندازهای زیبا شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

همچنین در وزن 96 کیلو گرم مهدی علیاری در مصاف با کشتی‌گیری از برزیل 4 بر 1 به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل دیمیتری تمیچنکو از اوکراین در دو تایم با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف بلاروسی، علیاری از دور مسابقات کنار رفت.

تیم ایران روز شنبه در وزن 74 کیلوگرم نماینده‌ای نداشت.

تیم منتخب پنج نفره کشتی فرنگی ایران جمعه در چهار وزن نخست این مسابقات توسط توسط بشیر باباجان‌زاده در وزن 120 کیلوگرم صاحب یک مدال نقره شد. طالب نعمت پور در وزن 84 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 120 کیلوگرم اما نتوانستند در این مسابقات صاحب مدال شوند.

کد خبر 142394
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز